  • Data: 2012-08-11 22:52:57
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ja tam cię nie nienawidze,

    Z produkowanego przez Ciebie bełkotu wynika jednak coś innego.

    Od czasu kiedy w oczy napisałem Ci prawdę o stosunku większości kierowców do
    pedalarzy (których Ty namiętnie mylisz z rowerzystami, co trudno przebić
    iększą głupotą), to diabeł w Ciebie wstąpił - latasz po grupach i wątkach
    nawet całkowicie niezwiązanych z tematyką i pyskujesz o tym z zajadłością
    Jarkacza połączonego z Macierewiczem.

    Ochłoń chłopcze, bo jedyne co możesz w ten sposób uzyskać to kf, no chyba że
    zależy Ci na towarzystwie co bardziej powalonych osobistości z pms-u.

    > Ale zakładam, że to tylko ja będę ją podważał, ty zapewne jesteś spokojny
    > swoją obiektywność, więc nie widze powodów, dlaczego miałbyś obawiać sie
    > mojej obecności. :)

    Zawsze obawiam się chorych z nienawiści ludzi i staram się od nich trzymać z
    możliwie daleka.