    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerem przez zebrę
    Date: Mon, 13 Aug 2012 12:52:23 +0200

    On 10.08.2012 19:57, Cavallino wrote:

    > grup dyskusyjnych:

    > Nie sposób zaprzeczyć.
    > Ale po to jest zakaz jazdy po zebrach, że jednak rowerzyści poruszają
    > się szybciej niż piesi i takie przypadki po prostu mogą się zdarzyć.

    Rzadko jeżdżę po chodniku, ale dzięki naszej wspaniałej infrastrukturze
    rowerowej mam po drodze do pracy kilka takich fragmentów, gdzie muszę
    zmienić strony drogi. Czasami widać kierowców jak się się zaczynają
    gotować gdy dojeżdżam do przejścia. No to wtedy klamki, hop i idę tempem
    spacerowym - widać dodatkowe 5 sekund spędzone przed przejściem jest
    lepsze od jadącego rowerzysty - wasz wybór ;)

    Michoo