  • 1. Data: 2012-06-14 19:12:24
    Temat: Rozbudowa pamięci
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Mam płytę Gigabyte GA-M55PLUS-S3G, Bios Award (Phoenix) FA 09/04/2006
    Mam zainstalowane 3 razy jednakowe Kingston DDR2 1 GB 667MHz CL5.
    Czy dałoby radę dołożyć jedną pomięć 4 GB np Corsair DDR3 1333MHz CL9.0 czy
    Corsair DDR3 1600MHz CL9.0?
    Pamięć Corsair ma oznaczenia XMS3 Core i7 i XMP Vengeance with Heatsink
    (Blue).
    Docelowo zmieniłbym na 4x4GB
    Jak sobie płyta z 2006 roku z tym poradzi? Nigdy nie aktualizowałem Biosa.
    Czy wejda kości DDR3 na tą płytę?
    Przeczytałem, że ta płyta obsługuje tylko DDR2. Gdybym zmieniał płytę to na
    jaką warto?

  • 2. Data: 2012-06-14 19:24:39
    Temat: Re: Rozbudowa pamięci
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Przeczytałem, że ta płyta obsługuje tylko DDR2. Gdybym zmieniał płytę to
    > na jaką warto?

    NIe chciałbym inwestowąc w przestarzałe pamięci DDR2, które są 2 razy
    droższe od szybszych DDR3

  • 3. Data: 2012-06-14 19:28:28
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    >
    > NIe chciałbym inwestowąc w przestarzałe pamięci DDR2, które są 2 razy
    > droższe od szybszych DDR3

    No to, niestety, musisz zmienić płyte.