  • Data: 2019-04-29 12:43:58
    Temat: Re: Rozmiar SIM
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Apr 2019 12:37:04 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > O ROTFL.
    > W Playu załatwiają to od ręki za darmo.
    > A nowa karta działa praktycznie od ręki.

    > No to dosyć oczywiste...
    Z technicznego punktu widzenia niekoniecznie. Właśnie miałem nadzieję
    sprawdzić co się stanie jak włączę jednocześnie dwa telefony z tym samym
    numerem :)
    Naskarżyłem do firmy na ten cholerny druczek i na skubanie za duplikat.
    Zobaczymy co odpowiedzą. Pewnie będzie się można uśmiać :)

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.