  • Data: 2010-10-05 17:35:19
    Temat: Re: Rozmiar opon, a róznica cen.
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6c9cbafa-cfdc-4ad4-9c4f-d8304a474a52@f25g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > //Pęknięcia opony i wypadki tym spowodwane są na tyle rzadkie, że
    > zjawisko kupowania i jeżdzenia na używanych gumach mnie nie rusza.
    > inaczej myslisz jak jezdzisz sam i inaczej jak jezdzisz z dzieckiem,
    > tesciowej to bym nawet chetnie kupil taki komplet uzywanych za 20
    > pln :-)

    A jaką widzisz różnice między oponami kupionymi jako używane, a takimi
    samymi będacymi na samochodzie bo ktoś po prostu jeździ na trupach?
    W jednym aucie mam wszystkie opony używane, wszak kupione z wozem, w drugim
    już kolejny komplet nowych i jest ok w obu przypadkach.
    Nie przesadzałbym z nagonką na używane opony po prostu, niech każdy kupuje
    jakie chce, a że Twoja uwaga odnośnie rentgenu w oczach przy kupnie
    nieswieżych jest słuszna to już inna kwestia :p

    Pozdr