  • Data: 2014-10-31 14:41:37
    Temat: Re: Rozszerzenie wielokątów o tolerancję
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 o 13:19, Borneq pisze:
    > Gdy mam środek - jak zmodyfikować punkty? Czy długość wektora
    > przesunięcia proporcjonalna do odległości od środka? ale chciałbym
    > rozszerzyć o stałą niewielką ilość np. 2 we wszystkie strony

    Centroid - przerobić procedurę pascalową na C++
    http://www.efg2.com/Lab/Graphics/PolygonArea.htm

    gdy mam: obliczam najdłuższą odległość od centroidu do wierzchołka.
    Mam maxdist, obliczam gamma = tolerancja/maxdist
    Następnie powiększam razy (1+gamma) w środku centroidu, czyli od punktu
    odejmuję centroid, mnożę i dodaję centroid, zaokrąglam i mam