  • Data: 2014-10-31 13:19:08
    Temat: Rozszerzenie wielokątów o tolerancję
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam obszar pocięty na małe wielokąty, które raczej się nie przecinają.
    Teraz chcę łączyć przylegające (bliskie sobie z pewną tolerancją)
    wielokąty po kolorze
    http://i.imgur.com/nWVxLN9.png
    Na przykładzie chciałbym do zielonego przyłączyć przynajmniej ten lewy
    dolny. Jak to zrobić? Trzeba by zmodyfikować wielokąty odsuwając
    wierzchołki od środka we wszystkie strony.
    Jak wyznaczyć środek? Chyba średnia x z i y nie wystarczy, był jakiś
    algorytm na wyznaczanie centroidu.
    Gdy mam środek - jak zmodyfikować punkty? Czy długość wektora
    przesunięcia proporcjonalna do odległości od środka? ale chciałbym
    rozszerzyć o stałą niewielką ilość np. 2 we wszystkie strony