    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Rozwód z TPSA
    Date: Tue, 21 Sep 2010 19:37:43 +0200

    > Uważasz, że jeśli TPSA dwukrotnie wykazała się w stosunku do mnie złą
    > wolą, to mam grzecznie i z pokorą przyjąć ich kanty wykorzystujące ich
    > własny regulamin ?

    uwazam, ze jesli podpisales umowe, to powinienes sie do niej stosowac, a nie
    uznawac za "kanty"
    tp nie zmienila cichaczem regulaminu, znany byl Ci od momentu podpisania
    umowy

    > Napisze Ci więcej: błękitna linia wprowadziła mnie w błąd mówiąc, że mogę
    > to zrobić w początku września. Złożyłem w tej sprawie reklamacje i nie
    > została uznana.

    nie wiem, gdzie to wprowadzenie w blad, skoro oswiadczenie o rozwiazaniu
    umowy mozna zlozyc w dowolnym momencie, na poczatku wrzesnia rowniez :)
    jesli na blulajnie ktos poinformowal Cie (literalnie), ze oswiadczenie
    zlozone we wrzesniu skutkowac bedzie na koniec wrzesnia, to wprowadzil Cie w
    blad i na takie zachowanie sklada sie skarge, a nie reklamacje
    nie ma to jednak wplywu na kwestie rozwiazania umowy, o ktorym to procesie
    nalezy przeczytac w umowie

    > Fajnie jest być sędzia we własnej sprawie.

    decyzje konczaca proces reklamacji mozesz podwazyc w sadzie, albo przed
    arbitrem

    > Kanciarze i olewacze klienta.
    > Zamierzam przy każdej okazji informować wszystkich, o tym podejściu do
    > klienta TPSA.

    nie jestem fanem tp i moglbym z autopsji przedstawic dowody na to, ze
    czestokroc podejscie milosciwie nam panujacej spolki i jej niektorych
    pracownikow do zagadnien obslugi klienta wyczerpuje znamiona wskazanych
    przez Ciebie okreslen
    niemniej jednak trudno mi sie zgodzic z okresleniem jakiegokolwiek podmiotu
    jako "kanciarza" tylko dlatego, ze realizuje postanowienia umowy

    notabene, wiekszosc operatorow (a wszyscy duzi na pewno) stosuja identyczne
    zapisy i domniemywam, ze oceniasz ich rownie restrykcyjnie