  • Data: 2014-04-15 18:21:17
    Temat: Re: Ruch w sieci ze switchem
    Od: Slawek h <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    WAle ty śmieszny, po prostu kłaść sie i płakać takie to żałosne co piszesz.

    Dla tych co chcą choc troche pomoc.
    Switch jest taki:
    http://www.powersourceonline.com/buy-equipment/3com_
    parts-3C17400-cy-en.jsa

    tego ustrojstwa nie moge w sieci znaleźć ale jest to cos jakby mały komputerek ze
    stalym IP i MAC.
    nie wiem gdzie WAN nie szukałem w serwerowni. Wireshrak nie pokazuje pakietow ARP z
    komutera do tego czegos. ktos pisal ze nie musi, dziwne bo w domu juz to robi.