  • Data: 2017-08-09 18:42:40
    Temat: Re: Rust
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, August 9, 2017 at 4:38:46 PM UTC+2, slawek wrote:

    > To jest twoja opinia. Nie poparta faktami. Bardzo nieprecyzyjnie
    > wyrażona.

    Niby nie poparta faktami, a żadnego kontrprzykładu nie podałeś.

    > Sorry, ale nie tylko że nie przekonałeś mnie... lecz także ujawniłeś
    > swój poziom wiedzy, tak że dalsze twoje "objawienia" będę traktował
    > tak jak na to zapewne zasługują.

    Tak każdy bez żadnej wiedzy może napisać.

    > Kolejne "objawienie". Nota bene, wiele CPU ma rozkaz xchg, którego
    > nie ma np. w C.

    Sprowadzasz rozmowę na inny temat. Zawsze było tak, że im język był
    wyższego poziomu, tym więcej robiła jakaś maszyna wirtualna lub
    jakieś biblioteka, bo skompilowanie tego na instrukcje maszynowe
    byłoby skrajnie trudne i nonsensowne.

    > A po co są rowery? Nie używam, więc po co? Zabronić produkcji rowerów
    > i używania wskaźników!

    A co mają rowery wspólnego z językami programowania? Dlaczego nie
    podasz kontrprzykładu który ma coś wspólnego z językami programowania?
    Jak to w ogóle zrozumiałeś ( tamtego kontekstu ) gdy pytałem po

    Ale jaja :D