  • Data: 2017-08-11 15:17:45
    Temat: Re: Rust
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-11 o 14:53, M.M. pisze:

    > Pod względem przenośności i w ogóle pod względem wygody programowania?
    > W moim odczuciu jest o niebo lepsza. Wiadomo, nie chodzi strikte o
    > język, tylko też o narzędzia. Bo co stoi na przeszkodzie, aby
    > napisać kompilatory do C++ na różne platformy w których int
    > ma zawsze 32bity? Chyba poza wydajnością nie ma żadnych przeszkód?

    Żeby mieć 32 bity w int używamy odpowiedniego typu (int32_t), a nie
    inta. Jeśli nie mam takich wymagań , używamy inta.

    To chyba proste właśnie takie rzeczy definiuje standard, tylko trzeba
    umiejętnie z nich korzystać. I o ile skompiluje program napisany w C czy
    C++ pod różnymi dziwnymi platformami, to z powodu braku jvm-a na nie
    raczej nie uda mi się uruchomić programów javowych, więc przenośność
    zawsze znajdzie bariery niezależnie od tego jak bedziemy chcieli ją uzyskać.

    --
    http://kaczus.ppa.pl