  • Data: 2018-08-24 19:38:08
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote in message
    news:k5tvndpuvc3slm3h3n4d29i24jb0j77vrs@4ax.com...

    > Faktycznie. Zegarek nie ma Gorilla Glass, a nie rysuje się tak łatwo.
    > Świat
    > i-ynteligenta w gruzach :)

    > A ta błędna teraz to jaka?

    No taka, że iPhony z Gorilla Glass rysują się tak samo łatwo jak
    inne smarfony, nawet te bez Gorilla Glass.

    > GG pod szkłem podtrzeba chyba tylko i-ynteligentom, by w CV wpisać :))

    Gdybyś go miał to byś folijki teraz nie szukał do swojego biedafona.

    > W praktyce głąbie.

    Epitety i agresja wskazuje tylko na brak argumentów, pohamuj się.

    > Już ci pisałem, że mam GG. Więc idź pszemolić gdzie indziej.

    Masz, ale starej generacji. Bo kupiłeś biedafon.

    > Potakiwać, potakiwać...

    Ty masz rysę a ja nie, po wielu latach używania bez folii.
    Wyrok jest dosyć oczywisty.