    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: SCRUM umarł, niech żyje SCRUM
    Date: Wed, 14 Aug 2013 22:09:51 +0100

    On 14/08/2013 16:16, Wojciech Muła wrote:
    > http://blog.testowka.pl/2013/08/07/zmiany-w-scrum/
    >
    > Ja się popłakałem ze śmiechu. Mówiłem kolegom, że SCRUM
    > zaczyna "odkrywać" rozwiązania znane od dziesięcioleci. :)

    Ale właściwie co takiego "odkrywa"? Ja w tych zmianach żadnych odkryc
    nie widzę.

    > w. (na nieszczęście [swoje] członek zespołu scrumowego)

    Chyba że to zespół scrumowy na zasadzie "fajnie by było nie dzielić
    planowania iteracji na dwa timeboxy, ale Święta Księga mówi, że trzeba,
    więc musimy nadal to robić, bo inaczej nie będziemy mieli Prawdziwego
    Scrumu i wszystko się zawali".

    W takim razie wyrazy współczucia.