  • Data: 2019-05-18 22:39:29
    Temat: Re: SIM800L - problemy z zasięgiem
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 May 2019 18:20:32 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Hmm... Zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz - moduł w przypadku braku
    > połączenia nie tylko miga z częstotliwością 1Hz (brak połączenia z
    > siecią).

    "Brak połączenia" to mało precyzyjne. W większości modułów równe
    miganie 1Hz oznacza szukanie sieci, owszem chwilowo brak połączenia
    ale moduł nie siedzi a laurach tylko szuka. Co może oznaczać
    faktycznie problem z zasięgiem (anteną) a nie samym modułem.
    Status sieci zwraca polecenie at+creg? . Kod który zwróci oznacza
    aktualny stan, zweryfikuj go z dokumentacją.
    A propos sieci 2G, kiedyś były plany stopniowego wygaszania wsparcia
    2G u niektórych operatorów. Może to już się dzieje.

    --
    Marek