    From: X <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SIMPLUS ?
    Date: Mon, 11 May 2009 17:58:54 +0200

    Użytkownik W I A D Z I U napisał:
    > Chciałem zapytać czy w simplusie istnieje opcja co by mieć zarazem:
    > - tanie połączenia w sieci lub do jednej osoby
    > - na stacjonarne
    > - tani internet w pakiecie 00,2 gr./100 kb
    >
    > i ile w takiej opcji kosztowała by 1 min. do wszystkicjh sieci ?

    Taryfa Nowy Simplus, przejście kodem *147*90#, nie można przejść na
    taryfę Nowy Simplus z taryfy Twój Profil.
    W Nowym Simplusie masz pakiety internetowe 20 i 50 MB za odpowiednio 5 i
    10zł, rozliczane co do bajta czyli lepiej niż w Twoim Profilu (co
    100kB). Można też aktywować tańszy numer stacjonarny i Plusa (ustawienie
    każdego numeru na 30dni kosztuje 2,50zł)-wtedy na wybrane numery
    dzwonisz po 5gr/min. bez ograniczeń.
    Minuta do wszystkich sieci 72gr, po 3 m-cach 66grm po 6 m-cach 60gr.
    Opłaca się brac gdy dużo korzystasz z krótkich sesji internetowych w
    telefonie i dużo dzwonisz na wybrane numery. Mozesz tez wybrać pakiet
    Tanie Gadanie- 250min lub 500min do Plusa na 3 miesiace za odpowiednio
    15 lub 24zł.
    www.simplus.pl