  • 1. Data: 2009-05-10 21:47:19
    Temat: SIMPLUS ?
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Chciałem zapytać czy w simplusie istnieje opcja co by mieć zarazem:
    - tanie połączenia w sieci lub do jednej osoby
    - na stacjonarne
    - tani internet w pakiecie 00,2 gr./100 kb

    i ile w takiej opcji kosztowała by 1 min. do wszystkicjh sieci ?

  • 2. Data: 2009-05-11 15:58:54
    Temat: Re: SIMPLUS ?
    Od: X <k...@o...pl>

    Użytkownik W I A D Z I U napisał:
> [...]
    > - na stacjonarne
    > - tani internet w pakiecie 00,2 gr./100 kb
    >
    > i ile w takiej opcji kosztowała by 1 min. do wszystkicjh sieci ?

    Taryfa Nowy Simplus, przejście kodem *147*90#, nie można przejść na
    taryfę Nowy Simplus z taryfy Twój Profil.
    W Nowym Simplusie masz pakiety internetowe 20 i 50 MB za odpowiednio 5 i
    10zł, rozliczane co do bajta czyli lepiej niż w Twoim Profilu (co
    100kB). Można też aktywować tańszy numer stacjonarny i Plusa (ustawienie
    każdego numeru na 30dni kosztuje 2,50zł)-wtedy na wybrane numery
    dzwonisz po 5gr/min. bez ograniczeń.
    Minuta do wszystkich sieci 72gr, po 3 m-cach 66grm po 6 m-cach 60gr.
    Opłaca się brac gdy dużo korzystasz z krótkich sesji internetowych w
    telefonie i dużo dzwonisz na wybrane numery. Mozesz tez wybrać pakiet
    Tanie Gadanie- 250min lub 500min do Plusa na 3 miesiace za odpowiednio
    15 lub 24zł.
    www.simplus.pl