    From: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SKYPE oszukuje
    Date: Fri, 1 May 2009 12:07:35 +0200

    Użytkownik <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:653d.00000034.49fab014@newsgate.onet.pl...

    > w kawiarniach czasem tak, na lotniskach za darmo to nic nie ma.
    > Często poblokowane jest p2p, streaming i inne takie, generalnie
    jedynie www i
    > email działa, a i często jest limitowany czas połączenia.
    >
    > Wątpie by voip tam działał, no chyba że w tych płatnych.

    Sobie watp na zdrowie :)
    Kumpel zawsze dzwoni do mnie ze SKYPE z lotniska w Wiedniu, w Polsce
    masz sieci WiFi dostepne za darmo w kazdym McDonalds, w kazdym
    BurgerKingu i KFC. Pomijajac np w Warszawie siec WiFi Bemowo, i pare
    jeszcze innych miejsc skad mozna zupelnie za darmo skype uzywac. Dla
    mnie Skype zupelnie zastapil telefon TPSA a dodatkowy bonus to ze mam w
    Warszawie mnostwo miejsc gdzie moge go uzywac totalnie bezplatnie.
    Mam tez numer miejski SKYPE wdzwaniany ustawiony jako bezplatny w
    Orange, wiec z komorofona tez dzwonie za darmo do wszystkich stacjonarek
    w Polsce, bo akurat mam taki abonament.
    Przez rok nie mialem najmniejszych zastrzezen, dopiero jak przyszlo do
    placenia kolejnego aboamentu kata VISA Skype zaczal kombinowac jak by
    mnie tu orznac zopelnie wbrew wszelkim zasadom. Ale to dokladnie opisze
    i udokumentuje potem.

    pozdrawiam,