  • 1. Data: 2009-04-28 16:15:34
    Temat: SKYPE oszukuje
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Troszke to nie do konca tu ale szukam pozostalych ktorych ostatnio oszukal
    SKYPE.
    Okazuje sie ze to zadna firma, tylko drobne cwaniaczki :(

    pozdrawiam, leszek

  • 2. Data: 2009-04-29 09:15:55
    Temat: Re: SKYPE oszukuje
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Troszke to nie do konca tu ale szukam pozostalych ktorych ostatnio oszukal
    > SKYPE.
    > Okazuje sie ze to zadna firma, tylko drobne cwaniaczki :(
    A na czym to Cię oszukali? Za dużo ścięło za rozmowę czy jak?
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-04-29 09:17:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 18:15:34 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Troszke to nie do konca tu ale szukam pozostalych ktorych ostatnio oszukal
    > SKYPE.
    > Okazuje sie ze to zadna firma, tylko drobne cwaniaczki :(

    Masz komórkę SKYPE? serio? szacun.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-04-29 11:42:50
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Masz komórkę SKYPE? serio? szacun.

    ale to chyba tylko UK dziala ;)

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 5. Data: 2009-04-29 12:07:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 13:42:50 +0200, KuFeL napisał(a):

    > ale to chyba tylko UK dziala ;)

    nie, jeszcze we Włoszech, ale to jest Amoi+Hutchinson z małą pomocą Skype a
    nie Skype...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-04-30 11:03:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Szkoda, ze Skypowe komorki nie sa obslugiwane w Polsce, ale odkad pobralem Skype
    dla iPhone i tak dzwonie na stacjonarne w Europie za darmo (w ramach abonamentu
    Europa), zawsze gdy jestem w zasiegu sieci bezprzewodowych czyli np. na
    lotniskach, w kawiarniach czy centrach handlowych.

  • 7. Data: 2009-04-30 11:05:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kris pisze:
> [...]
    > Europa), zawsze gdy jestem w zasiegu sieci bezprzewodowych czyli np. na
    > lotniskach, w kawiarniach czy centrach handlowych.

    I te sieci są udostępniane bezpłatnie?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-04-30 11:05:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 13:03:47 +0200, kris napisał(a):

> [...]
    > Europa), zawsze gdy jestem w zasiegu sieci bezprzewodowych czyli np. na
    > lotniskach, w kawiarniach czy centrach handlowych.

    Szacun, jakbyś jeszcze był w stanie pobrać netykietę i zastosować się do
    niej, czyli ciąć cytaty i odpowiadać POD nimi, to byłoby już zupełnie miło

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 9. Data: 2009-04-30 11:17:02
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    W UK tez Hutchinson

    --
    pozdr

  • 10. Data: 2009-05-01 08:09:54
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Europa), zawsze gdy jestem w zasiegu sieci bezprzewodowych czyli np. na
    > lotniskach, w kawiarniach czy centrach handlowych.

    Zawsze mnie zastanawia łatwość z jaką ludzie dają się wciągać w używanie zamkniętych
    rozwiązań komunikacyjnych.

    --
    PS. nudzi mi się