  • Data: 2012-01-26 13:02:02
    Temat: Re: SPAM
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:36:11 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Walduś. Ty na poważnie myślisz że ja jestem autorem tego tekstu?
    > Naprawdę nie wiesz co oznaczaja tez znaczki "/"

    Dla ciebie Waldek.
    Nie interesuje mnie kto jest autorem, ty się podpisałeś pod tym bełkotem.
    Jeżeli nie stać cię na nic więcej, to daj sobie spokój, bo w zasadzie tylko
    szkodzisz całemu pomysłowi.
    Później środki masowego rażenia będą się woziły, że cały ruch przeciw ACTA
    to jakaś garstka matołów-analfabetów, którzy sie boją, że ich odetną od
    redtube.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.