  • 1. Data: 2012-01-26 12:01:16
    Temat: SPAM
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    /skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć
    jaka jest prawda/ UWAGA! Porozumienie ACTA nie tylko wprowadza cenzurę
    internetu jaka dotychczas była tylko w Chinach i daje rządowi i korporacjom
    możliwość zatrzymania i uciszenia bez dowodów każdego kto jest dla nich
    niewygodny. To porozumienie zakazuje wszystkich zamienników markowych
    produktów. Np. nie będzie zamienników drogich części samochodowych, tonerów
    do drukarek, ubrań i wielu innych... pomyślcie o ile pieniędzy więcej będzie
    trzeba przez to wydać, a to dopiero początek. Nie będzie też zamienników
    drogich leków (płać kupę kasy korporacjom albo umieraj). A najgorsza jest
    ochrona patentów na organizmy genetycznie modyfikowane (obecnie większość
    kukurydzy, soi, a także świń jest genetycznie modyfikowana). Wkrótce
    korporacje doprowadzą do wyginięcia naturalnych upraw (pyłki roślin
    genetycznie modyfikowanych przenoszą się na uprawy naturalne i mieszają z
    nimi swoje geny, w ten sposób rolnik, który nawet nie chciał siać GMO ma już
    takie rośliny na swoim polu i musi płacić korporacjom za licencje). W ten
    sposób w ciągu kilku lat korporacje przejmą kontrolę nad wszystkimi
    uprawami, a potem będą mogły dowolnie podnosić ceny nasion (przez ACTA
    rolnik traci prawo zatrzymania części nasion na następny wysiew). Domyślacie
    się już co się wtedy stanie...? Zapamiętajcie datę 26 lutego 2012, bo to
    początek nowej epoki. Witamy w NWO! /skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się
    da by każdy mógł się dowiedzieć jaka jest prawda/

  • 2. Data: 2012-01-26 12:31:54
    Temat: Re: SPAM
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:01:16 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > /skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć

    Bełkoczesz jak rzecznik rządu.
    Nie stać Cię, żeby chociaż tak ważne teksty napisać w prostym i zrozumiałym
    języku polskim?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-01-26 12:36:11
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Bełkoczesz jak rzecznik rządu.
    > Nie stać Cię, żeby chociaż tak ważne teksty napisać w prostym i
    > zrozumiałym
    > języku polskim?

    Walduś. Ty na poważnie myślisz że ja jestem autorem tego tekstu?
    Naprawdę nie wiesz co oznaczaja tez znaczki "/"

  • 4. Data: 2012-01-26 13:02:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:36:11 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Walduś. Ty na poważnie myślisz że ja jestem autorem tego tekstu?
    > Naprawdę nie wiesz co oznaczaja tez znaczki "/"

    Dla ciebie Waldek.
    Nie interesuje mnie kto jest autorem, ty się podpisałeś pod tym bełkotem.
    Jeżeli nie stać cię na nic więcej, to daj sobie spokój, bo w zasadzie tylko
    szkodzisz całemu pomysłowi.
    Później środki masowego rażenia będą się woziły, że cały ruch przeciw ACTA
    to jakaś garstka matołów-analfabetów, którzy sie boją, że ich odetną od
    redtube.

  • 5. Data: 2012-01-26 14:17:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Nie interesuje mnie kto jest autorem, ty się podpisałeś pod tym bełkotem.

    Walduś. Dziecko wskaż mi gdzie ja się pod tym tekstem podpisałem. W którym
    miejscu widziałeś mój podpis?

    Marek

  • 6. Data: 2012-01-26 15:43:52
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 26 Jan 2012 13:01:16 +0100, "4CX250"
    <t...@p...ornet.pl> wrote:

    >/skopiuj ten komentarz i dodaj gdzie się da by każdy mógł się dowiedzieć
    >jaka jest prawda/

    Adekwatny tytuł wybrałeś.

    --
    Maciej Bójko