    From: "Jacek S." <o...@n...cy>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: SPÓŁDZIELNIA NIE ZGADZA SIĘ NA ANTENĘ - co robić?
    Date: Wed, 17 Sep 2014 21:25:04 +0200

    W dniu 2014-09-17 14:39, t...@g...com pisze:
    > W dniu środa, 17 września 2014 13:38:23

    > Ale to ogoromnie daleko, trzeba by przeciagnac szmat kabla, tez nie wiadomo
    ktoredy. Poza tym sasiad moze nie zechciec, i co wtedy? Podczas gdy obywatel ma chyba
    prawo miec dostep do informacji bez niczyjej laski?

    Hm... Wspominałeś o kominie? Są specjalne obejmy kominowe do montowania
    anten... To instalacje bezinwazyjne - nic nie niszczysz, a wręcz
    wzmacniasz konstrukcję komina ;) U mnie po remoncie dachu od razu firma
    na każdy komin założyła takie obejmy, i wszyscy są zadowoleni. Sprawdza
    się to to od lat. Może spróbuj tą drogą jakoś dogadać się ze
    spółdzielnią. Jak im zaproponujesz, że taką obejmę na własny koszt
    założysz to, teoretycznie, chyba oprócz zwykłej złośliwości, nie będą
    mieli podstaw do odmowy. Chociaż z nimi to nigdy nie wiadomo... Coś w
    ten deseń:

    http://satsklep.pl/userdata/gfx/96cdc3ba3edc6c2ea29b
    7179712685b1.jpg

    A... I jeszcze jedno - tak jak na w/w fotce - antena powinna być
    zamontowana poniżej wylotu komina - jak będzie wyżej - też mogą się
    przyczepić ( u mnie się do anteny sąsiada kominiarz przyczepił - musiał
    obniżyć. )
    Popróbuj tą drogą..

    --
    Jacek S.