  • Data: 2014-07-30 21:17:44
    Temat: Re: Saga o niebieskim laserze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości
    W dniu 30.07.2014 o 13:43, J.F. pisze:

    >Zdecydowanie wolę ośrodek naukowy i lasery świecące gdzieś tam w
    >Polsce niż to:
    >http://www.tvn24.pl/pomorze,42/slupski-aquapark-nis
    zczeje-a-konca-budowy-nie-widac-zabezpiecza-dach-i-e
    lewacje,423888.html
    >http://wyborcza.pl/1,75478,15825502,Z_tej_inwestycj
    i_smiala_sie_cala_Europa__Marszalek.html
    >tym bardziej, że po drugiej stronie miasta mam już aquapark :-)

    No tak, to drugi ci nei potrzebny, ale zanim otwarli ten pierwszy ?

    Nie martw sie - historia wroclawskiego akwaparku jest chyba dluzsza,
    no ale juz stoi.

    Ale stadion, jaki piekny stadion mamy ... i tu sie z Toba zgadzam,
    chyba wole laboratorium laserowe niz stadion.

    Co prawda lasery mozemy sobie poogladac w fontannie za 20 mln (a moze
    i laserow tam nie ma), a miasto "zainwestowalo" i w Park
    Technologiczny, i w EIT ...
    i ciekaw jestem ile to zysku przyniesie :-)

    Na razie to chyba rosna nam w kraju farmy wiatrakow, ale same wiatraki
    z importu ...

    J.