    From: "Timi" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Sagem myH10-L - kto ma?
    Date: Tue, 31 Mar 2009 07:44:53 +0000 (UTC)

    Irokez napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Szukam telefonu dla osoby starszej która ma trudności ruchowe.
    > Idealnie wyglądała by Era z przystawką Sagem RL300 ale jest domowa i
    wymaga
    > posiadania również abonamentu komórkowego, poza tym to chyba nie do
    zdobycia
    > w salonie te Sagemy no i w sumie większość połaczeń będzie na komórki ery
    > więc lepiej wypada abo na normalny telefon komórkowy.
    >
    > Era ma telefon stacjonarny ERA cośtam "z tapetą" w formie obrazka pod
    > ekranem, ale już na zdjęciach to strasznie badziewnie wygląda.
> [...]
    Era Domowa nie wiąże się z koniecznością posiadania aktywnego numeru
    komórkowego. Numer taki jest bezpłatnie zawieszany w momencie aktywacji
    usługi Era Domowa - tak więc płacisz tylko abonament za numer stacjonarny.

    Ów Sagem, który bierzesz pod uwagę, jest już raczej nie do zdobycia w
    punktach Ery. Obecnie dobrze się sprzedaje telefon Era ED20, który
    gabarytami przypomina Sagema, jest prosty w obsłudze, bateria max 3-4 dni.
    Cena 1 zł przy umowie trzyletniej.