  • Data: 2016-02-14 11:00:43
    Temat: Re: Samsung Galaxy Grand Prime
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Smok Eustachy napisał w piątek, 12 lutego 2016
    01:39:

    > W momencie wyciągnięcia z pudełka.

    Jak wyciągałem z pudełka, to miałem jeszcze KitKata. Ale i tak
    nie pamiętam.

    > No o różnice.

    Np. kolory mi się mniej podobają. :D

    I pojawił się przycisk do nieprzeszkadzania - ale nie pamiętam,
    czym on się różni od przycisku do wyciszania. Jest też tryb niskiego
    zużycia, którego chyba nie było w KitKacie - przynajmniej na tym
    telefonie, bo na Prestigio był.

    A jak chcesz kompletnego wykazu różnic, to raczej poszukaj u
    producenta, np. tu http://bit.ly/1ysWxgx.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.