  • 1. Data: 2016-02-10 23:58:22
    Temat: Samsung Galaxy Grand Prime
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Używa ktoś? Działa to w miarę?
    Interesuje mnie ile pamięci zostaje do dyspozycji użyszkodnika.

    Czy jest w ogóle jakaś różnica między tymi androidami 4.4.x i 5.x?

    Na Allegro pińcset parę złotych kosztuje. Jak wezmę w abo za 50 zł to
    się opłaci bo się nie szarpię z jakimiś kredytami.

    A Huawei Y6?

  • 2. Data: 2016-02-11 08:22:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sprawdz Meizu m2. Kupilem na zapasowy. Dziala niezle,aparat foto dosyc slaby.

  • 3. Data: 2016-02-11 19:22:55
    Temat: Re: Samsung Galaxy Grand Prime
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Smok Eustachy napisał w środa, 10 lutego 2016
    23:58:

    > Interesuje mnie ile pamięci zostaje do dyspozycji użyszkodnika.

    W którym momencie? W obecnej chwili, po zainstalowaniu szeregu
    aplikacji mam 1,44 GB. ile było na czystym telefonie - nie pamiętam.

    > Czy jest w ogóle jakaś różnica między tymi androidami 4.4.x i 5.x?

    A o co konkretnie pytasz?

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 4. Data: 2016-02-12 01:39:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.02.2016 o 19:22, Jan Stożek pisze:
> [...]
    >
    > W którym momencie? W obecnej chwili, po zainstalowaniu szeregu
    > aplikacji mam 1,44 GB. ile było na czystym telefonie - nie pamiętam.

    W momencie wyciągnięcia z pudełka.

    > A o co konkretnie pytasz?

    No o różnice.

  • 5. Data: 2016-02-12 01:39:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.02.2016 o 08:22, krzysztofsf pisze:
    > Sprawdz Meizu m2. Kupilem na zapasowy. Dziala niezle,aparat foto dosyc slaby.

    Drogi, daje go jakiś operator?

  • 6. Data: 2016-02-12 06:34:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kupilem w x-kom w promocji za 500 zl. Jak na swoje parametry, ram i rom, to ceny
    bazznizkowek tez jest wart

  • 7. Data: 2016-02-12 17:11:49
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Smok Eustachy
    naskrobał(a):

    > No o różnice.

    Na piątce bateria mi dłużej trzyma na Galaxy Tab III od Samsunga.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł

  • 8. Data: 2016-02-13 22:29:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.02.2016 o 17:11, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Smok Eustachy
    > naskrobał(a):

    > Na piątce bateria mi dłużej trzyma na Galaxy Tab III od Samsunga.

    Możliwość instalowania apolikacji spoza sklepu?
    Zajmowane miejsce?

  • 9. Data: 2016-02-14 11:00:43
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Smok Eustachy napisał w piątek, 12 lutego 2016
    01:39:

    > W momencie wyciągnięcia z pudełka.

    Jak wyciągałem z pudełka, to miałem jeszcze KitKata. Ale i tak
    nie pamiętam.

    > No o różnice.

    Np. kolory mi się mniej podobają. :D

    I pojawił się przycisk do nieprzeszkadzania - ale nie pamiętam,
    czym on się różni od przycisku do wyciszania. Jest też tryb niskiego
    zużycia, którego chyba nie było w KitKacie - przynajmniej na tym
    telefonie, bo na Prestigio był.

    A jak chcesz kompletnego wykazu różnic, to raczej poszukaj u
    producenta, np. tu http://bit.ly/1ysWxgx.

  • 10. Data: 2016-02-18 01:26:09
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.02.2016 o 11:00, Jan Stożek pisze:
    /.../

> [...]
    > telefonie, bo na Prestigio był.
    >
    > A jak chcesz kompletnego wykazu różnic, to raczej poszukaj u

    Marketingowy bełkot.
    Swoja drogą informacja o wolnym miejscu po wyciągnięciu z pudełka to
    jakaś straszliwa tajemnica. Nie ma tego nigdzie.

    Na razie ów Grand Prime idzie w odstawkę. Przejdę na kartę i se chyba
    kupię Lumię za 300zł.