  • Data: 2012-10-21 16:32:43
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Oct 2012 08:33:33 -0500, Pszemol wrote:
    > Bez tego żadna karta pamięci Ci nie pomoże bo na wszystkich
    > posiadanych będziesz mieć bałagan i mnóstwo niepotrzebnych
    > rzeczy zajmujących niepotrzebnie miejsce.

    Nastepny. Nie Tobie decydowac co jest potrzebne a co nie w moim
    telefonie.

    > Skończysz z plikiem kart w kieszeni i nigdy nie będziesz widział
    > na której karcie masz co i ile wolnego miejsca.

    Ile to się czlowiek moze o sobie dowiedziec ,,dyskutujac'' raptem z
    dwoma pluszakami w necie :-)
    FYI: Od ponad roku mam jedna karte, ale w sumie juz w 3cim telefonie
    tę samą. Zniesiesz to jakos?

    O, jakie słodkie. :-)

    --
    Michał