  • 1. Data: 2012-10-17 14:40:18
    Temat: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Czy ma ktoś tu HTC One X i zechciałby podzielić się swoimi doświadczeniami?
    Zastanawiam się nad wyborem pomiędzy tym telefonem a Samsungiem Galaxy S II
    Skyrocket i nie wiem który wybralibyście dla siebie i dlaczego...

  • 2. Data: 2012-10-17 16:41:40
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Wed, 17 Oct 2012 12:40:18 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
> [...]
    Galaxy S II
    > Skyrocket i nie wiem który wybralibyście dla siebie i dlaczego...

    Ja wybrałbym HTC za jego launcher. HTC Sense jest nie do pobicia.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 3. Data: 2012-10-17 16:57:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 16:41:40 +0200, P.B. napisał(a):

    > doświadczeniami?
    > Galaxy S II
    >
    > Ja wybrałbym HTC za jego launcher. HTC Sense jest nie do pobicia.

    Karmisz jakiegoś trolla podszywającego się pod trolla Pszemola?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-10-17 19:34:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > Ja wybrałbym HTC za jego launcher. HTC Sense jest nie do pobicia.

    Ok, dzięki. Jak długo używasz HTC One X?

    A kwestie takie jak ilość problemów/usterkowość?

    Kolega w pracy ma SGSII dopiero trzeci miesiąc i ma jakiś (podobno dobrze
    znany i niestety popularny w tych modelach) problem z modułem ładowania
    przez USB... Telefon pokazuje mu, ze się ładuje, mimo iż ładowarka odpięta,
    potem się okienko pojawia "Charging paused. Voltage too high", a ladowarka
    wciąż nie jest podpięta...
    Czy HTC też ma takie "dobrze znane" wady jak SGSII?

  • 5. Data: 2012-10-17 19:43:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > wciąż nie jest podpięta...
    > Czy HTC też ma takie "dobrze znane" wady jak SGSII?

    W moim SGS2 ten feler nigdy nie wystapil. Domyslam sie, ze kolega zrobil
    aktualizacje firmware?
    Apropos HTC, tu masz link do wypunktowanych wad nakladki Sense:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/htc-sense-4-1-najle
    psza-nakladka-na-androida-ale-tak-pelna-bledow.html

  • 6. Data: 2012-10-17 20:09:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > http://www.spidersweb.pl/2012/10/htc-sense-4-1-najle
    psza-nakladka-na-androida-ale-tak-pelna-bledow.html

    Dzięki...

    A Ty znasz HTC One X? Poza nakładką, w czym jest on lepszy/gorszy od SGSII?

  • 7. Data: 2012-10-17 20:35:15
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Wed, 17 Oct 2012 17:34:02 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Ok, dzięki. Jak długo używasz HTC One X?

    Używam HTC, ale niestety nie One X. Używam Wildfire i Wildfire S. Oba
    działają absolutnie bezusterkowo. Trzeba mieć świadomość ich
    ograniczeń - to totalne lowendy, takie dotykowe biedafony. Tym co
    wyróżnia HTC to wyjątkowo funkcjonalny launcher, doskonały dialer i
    przemyślany zestaw dodatków. Dzięki temu nawet takie nieszczęście jak
    Wildfire działa bardzo sprawnie.

    Jako rekomendacja dla One X niech służy opinia mojego kolegi,
    wieloletniego fana iPhone, który po krótkiej zabawie tym HTC żałował,
    że zamiast 4s nie kupił One X.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 8. Data: 2012-10-17 20:41:26
    Od: atm <...@v...pl>

    psza-nakladka-na-androida-ale-tak-pelna-bledow.html

    > Dzięki...
    >
    > A Ty znasz HTC One X? Poza nakładką, w czym jest on lepszy/gorszy od SGSII?

    Znam go tylko z opisow i macania w sklepie.
    Wg mnie gorszy ekran (ale to kwestia dyskusyjna), ekran 4.7" znow wg
    mnie przyduzy do kieszeni.
    Brak slotu kart pamieci, bateria wbudowana na stale (znacznie bardziej
    na stale niz w iP4/5)
    Ladniejszy design, z tego co pisza beats audio to lipa softwareowa.
    Predkosci w SGS2 w zupelnosci mi wystarcza, wszelkie przyspieszenie
    traktowalbym jedynie jako ficzer przy okazji a nie decydujacy czynnik.
    Aparat jakosciowo chyba nieco lepszy niz w SGS2, dodatkowo oferujacy
    burst mode.

  • 9. Data: 2012-10-17 21:44:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    P.B. <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jako rekomendacja dla One X niech służy opinia mojego kolegi,
    > wieloletniego fana iPhone, który po krótkiej zabawie tym HTC żałował, że

    Dzięki...

    A ktoś może porównać te dwa telefony pod względem łatwości SMSowania?
    Klawiatura? Jakość swajpowania taka sama? Słownik polski/angielski do
    korekcji?
    Telefon ma być dla przedstawiciela młodzieży smsującej na potęgę... :)

  • 10. Data: 2012-10-18 09:09:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > korekcji?
    > Telefon ma być dla przedstawiciela młodzieży smsującej na potęgę... :)

    HTC ma lepszy soft społecznościowy więc jeśli chodzi o tą dziedznę to chyba
    HTC.