    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 09:39:01 -0500

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnk881sb.cmi.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Nastepny. Nie Tobie decydowac co jest potrzebne a co nie w moim
    > telefonie.

    Ja nie decyduję - to Ty masz decydować.
    Sam napisałeś że nie wszystko co masz ze sobą jest aktualne
    i potrzebne. Pamiętasz? To Twoja decyzja nie moja.

    > Ile to się czlowiek moze o sobie dowiedziec ,,dyskutujac'' raptem z
    > dwoma pluszakami w necie :-)
    > FYI: Od ponad roku mam jedna karte, ale w sumie juz w 3cim telefonie
    > tę samą. Zniesiesz to jakos?

    :-) Pluszakami? Jeszcze tego nie słyszałem... dobre... :-))))
    Skoro jest to JEDNA, to powiedz mi, pluszaku, czemu musi być wymienna?
    Czemu nie może być pamięcią wewnętrzną telefonu?
    Jeśli tylko wymienność jest po to, aby przenieść ją do nowego telefonu
    przy jego wymianie, to jak często wymieniasz telefony aby te kilkadziesiąt
    GB danych nie przegrać wtedy z jednego na drugi lub na peceta?

    I jak duża ta Twoja JEDNA karta jest?

    p.s. często wymieniasz telefony - czy to naprawy/wymiany gwarancyjne ? :-)
    Co to za felerny model smartfona Ci się trafił?