    From: "Tomek" <p...@z...spamem>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 16:55:56 +0200

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Masz kompleks administratora :-)
    > Nie wszyscy dostosowują swoje życie do tego że ktoś kiedyś
    > może potrzebować od nich pomocy :-)

    Trzymam te pliki również dla siebie sieroto, nie doczytałeś, czy pominąłeś
    celowo?

    > Te "alternatywy" to dziś powszechność chmury i streamingu.
    > Nie potrzebujesz nosić ze sobą "instalek" na wypadek aby komuś
    > przystosować nowy telefon do używania bo w moim gronie
    > ludzie kupują telefony które są gotowe do używania wyjęte z pudełka.

    I spotykając się przypadkowo na ulicy ze starym znajomym, który chciałby ode
    mnie kilka nowości w telefonie mam się pieprzyć z chmurami?
    Czy Ty naprawdę jesteś nienormalny? Już kiedyś wyszedłeś na debila proponując
    wysyłanie fotki, tapety czy dzwonka zamiast BT to mailem.
    Lubisz wszystko robić na około bo to taka moda utrudniać sobie życie? I
    oczywiście telefon po wyjęciu z pudełka jest całkowicie gotowy do użycia. No to
    gratuluję znajomych, którzy zamykają się w wykastrowanych emejzingowo szmelcach.

    > Mało tego - mała jest szansa że Twoja kolekcja "instalek" zgodzi
    > się z potrzebami innych ludzi, no chyba że twierdzisz że czegoś
    > uniwersalnego notorycznie brakuje w Androidach, ale chyba sobie
    > w stopę sam nie będziesz strzelał??

    A tutaj jest mowa wyłącznie o androidach czy ogólnie o zasadności posiadania
    karty pamięci w telefonie jako wygody?
    A tak btw, większość moich znajomych korzysta z tej samej platformy w telefonie
    co ja, tylko nie są zbytnio w tej materii ogarnięci i czasami chcieliby bez
    wchodzenia na Forum, bez zakładanai konta posiadać coś w ciągu 5 minut będąc na
    dworzu, poza domem i chmurami.

    > No i w końcu - jaka jest szansa że aplikacja którą ktoś będzie chciał mieć
    > zainstalowana akurat
    > znajdzie się na Twojej karcie w kieszeni?

    Jak wyżej wspomniałem pominąłeś dość istotny fakt, że kartę posiadam od lat w
    większością aplikacji i kopii zapasowych potrzebnych mnie samemu. O pozostałych
    osobach wspomniałem dodatkowo. A odpowiadając, szansa jest bardzo duża, a mało
    tego, często się sprawdza.

    > Masz tam CAŁY Market skopiowany?

    Tylko taki iDiota jak Ty chciałby cały market nosić w telefonie, bo oczywiście
    dla Ciebie wszystkie śmieci z marketu są doskonałe i trzeba je mieć w telefonie.
    Weź chłopie nie pogrążaj się w tej głupocie.

    > To albo musisz mieć setki dużych kart po kieszeniach
    > albo ten Wasz Androidowy Market cieniutki jest - powiedz mi jak jest!

    Nie wiem jak jest, ponieważ ja IDIOTO nie posiadam telefonu z androidem, ale to
    nie zmienia faktu, że posiadam znajomych zgoła innych ja Ty, nie potrzebują
    instalować całego ścierwa ze sklepu. Ty naprawdę jesteś poryty i to zdrowo.