  • Data: 2012-10-23 01:35:16
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie trzymalbym. Nie zawsze ide "z czasem, postepem, osiagnieciami" jesli
    > pamietasz reklame kremu na zmarszczki sprzed wielu lat.

    Nie, nie pamietam.
    A co do iChmury - to urzadzenia iOS maja te extra 5gb miejsca w sieci na
    rzadziej uzywane rzeczy - moze te Twoje zeskanowane pocztówki/negatywy co
    pokazujesz raz do roku u cioci ?

    > Jak nie jak tak, wrzucilem na iPada stare zeskanowane filmy z aparatu....
    > i zobaczylem komunikat o braku miejsca.

    A ile taka jedna fotka miejsca zajmuje?
    Czy porownywalną ilosc co fotka z iPada? Bo czasem mozna wariacko skaner
    ustawic i miec fotke kiepskiej jakosci zajmujaca 10x tyle miejsca niz
    moglaby...

    > Tak po prostu rodzinie chcialem pokazac fotki, no niestety nie wzialem
    > tego pod uwage kupujac iPada. Sprzety innych firm nie rozwinely we mnie
    > takiej koniecznosci przewidywania. Apple daje to w pakiecie, jak to ma
    > miejsce rowniez w przypadki iMaca chyba, co?

    Nie mow do mnie jakbym ja twierdzil ze nigdy nikomu zewnetrzna pamiec sie
    nie przyda... :)

    > Nowe urzadzenia przenosne Apple'a zachecaja rowniez do cieszenia oczu
    > nowymi grami. Zobaczmy ile wazy Infinity Blade... 595MB, dwojka 1GB.
    > Bede musial cos usunac z pamieci niedlugo, zeby nikt mi nie przykleil
    > etykietki "hoaringowca".

    Hoardingowca :)
    Zawsze mozesz nastepnym razem kupic wersje z wieksza pamiecia jesli tak
    bardzo z tego powodu cierpisz... :))

    > Musze tez ograniczyc moje zainteresowania muzyczne jedynie do Lady Gaga;
    > Madonna, Justin Biber i New Kids on the Block juz sie nie zmieszcza.

    Powtarzam swoja wczesniejsza oferte: chetnie pozbawie Cie cierpienia i
    wezme z Twoich rak ten ciezar - dasz mi swojego iPada?

    > Oczywiscie, jak na telefon to calkiem sporo - zmieszcza sie wszystkie
    > kontakty, smsy itd. Jednak w przypadku smartfona to juz jest niezbyt
    > wiele. Glupia minuta video z wbudowanej kamery to 110MB.

    Ja mam wolnego 6.8GB na swoim iPhone4.
    Sluchaj - Apple robi urzadzenia w kilku wersjach - dla jednych wersje 16GB
    wystarczaja z nawiazka. Inni skorzystaja pewnie lepiej z 32, 64GB. Wybor
    nalezy do Ciebie!

    > Pisalem wczesniej co zainstalowalem, czego nie zainstalowalem.
    > Daleko tej kolekcji do pelni. Brak mp3, brak nawigacji czy jakiegokolwiek materialu
    wideo.

    Kupiles wersje iPada ktora nie jest dla Ciebie...

    > Sprawdzilem teraz ile waza mapy dwoch krajow, ktore zaladowalem w N8:
    > Polska i Niemcy - 800MB
    > I nie, nie chce zatrzymywac sie na granicy czy platac sie po
    > McDonaldsach, zeby szukac wifi.

    Nie musisz! Potrzebujesz wiecej map?

    > A coz Ci na to poradze, ze firma Stefana na dziendobry wykastrowala
    > sprzet ze wszystkiego co bylo tylko mozliwe. Pewnie byl nawet projekt
    > usuniecia wyswietlacza biorac pod uwage brak czujnika swiatla w czwartej
    > bodajze wersji iPoda Touch.

    Miliony uzytkownikow nie zapelni nawet polowy z tych 16 GB.
    Zrobili rozpoznanie rynku i wiedza, ze bedzie malo chetnych na upgrade,
    dali duza cene - ktos pewnie kupuje duze wersje - nie wiemy. Nie moj
    problem. Mi naprawde starcza mala.
    Tobie nie starcza? Ilu jest takich jak Ty? Potrafisz oszacowac?

    To nie chodzi o robie za jelenia - nie mysl tak, od tego glowa boli.
    Mysl tak: czy telefon za $200 w abonamencie spelnia moje potrzeby? Nie? A
    ten za $300? Tak? Czy wedlug mnie jest to wciaz lepszy wybor niz SGSIII za
    $200 z wymienna pamiecia? Tak? To kupije iPhone5, nie? Kupuje SGSIII.
    Po co ladowac sie emocjonalnie z jakimis porownaniami do jelenia?

    > Procesor wogole mi nie przeszkadza. Naprawde.

    No ale wiesz ile placisz za ten cpu w zestawie SGSIII w porownaniu do
    SGSII? Jestes pewny ze nie robi z ciebie jelenia samsung?

    > Pszemol, rozmowa z Toba na temat zapotrzebowania na pamiec i tego czy ma
    > byc slot na karte mija sie z celem.

    Poki ja o swoim a ty o swoim - zgoda. Zastanowmy sie jednak nad typowym
    zastosowaniem smartfona... Czy to jak ty go uzywasz jest typowe czy moze to
    jak ja go uzywam majac 6.8gb wolnego z 16gb dostepnych?

    > To tak jak rozmawiac z kulawym (bez urazy) na temat biegania. Ty mu
    > opowiadasz, ze mozna chodzic, biegac, skakac a on na to ze skakanie i
    > bieganie jest niebezpieczne, buty tez sie szybciej zuzywaja. A poza tym
    > fajnie kupic 10 razy drozsze bo maja taki sliczny owocowy znaczek na podeszwie.

    Wlasnie w tym rzecz, ze nie kazdy biega.

    > Wymyslasz nastepna wymowke sankcjonujaca ograniczenie rezerwatu, teraz
    > jest to "hoaring", w przypadku fioletowego zafarbu byl to znikomy procent
    > zdjec pod slonce, problem spadku zasiegu przy uchwycie smierci Ciebie nie dotyczyl,

    Próbuję dojść do jakigoś porozumienia w kwestii co wazne a coniewazne bo
    czasem czytajac porownania telefonow dochodze do smutnego wniosku ze
    recenzenci potrafia przyczepic sie do naprawde nieistotnej pierdółki i
    zrobic z niej sztucznie rozróbe z ktorej ma jasno wynikac ze caly telefo
    jest do niczego...
    Nie dajmy sie zwariowac!

    > Twoj iP jest niewiarygodnie odporny na upadki w przeciwienstwie do tego co pokazuja
    testy.

    I moge tylko napisac o swoim i opisac to jak mi upadl i jak to przezyl.

    > Pewnie znalazloby sie kilka jeszcze spraw gdzie wychwalasz pod niebiosa
    > cos co jest z gory narzuconym ograniczeniem a typowe wady Ciebie nie dotycza.

    Powiem wiecej - uwazam ze wiekszosc "typowych wad" to albo calkowita fikcja
    literacka pismakow (jak rysowanie sie obudowy iPhone5 paznokciem) albo dla
    wiekszosci uzytkownikow nieistotne ograniczenie...

    > Poniekad zazdroszcze Ci takiego nastawienia ;]

    Zdroworozsądkowego podejscia i braku tendencji do wpadania z blahych
    powodow w histerie?