    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Tue, 23 Oct 2012 19:46:50 +0200

    > No właśnie o tym piszę!
    > Po co kontynuujesz uzywanie urzadzenia które nie lubisz? Sprzedaj na eBay,
    > Allegro i kup sobie takiego tableta który Ci pasuje.
    > Przestań już jęczeć jaki to ten tablet niedobry bo wiele osób chciałoby
    > mieć takiego okropnego tableta ale ich nie stać a Ty masz ale grymasisz i
    > marudzisz jak rozpieszczony dzieciak co mu rodzice kupili nie taką zabawke
    > jak chcial.

    W tym wypadku nie pisze tylko o iPadzie, mam na mysli ogolnie wszystkie
    urzadzenia tego typu. Co do Twojego porownania...tak wiem, za iPada 2
    jakis Chinczyk oddal nerke. I co w zwiazku z tym mam zrobic? Wytatuowac
    sobie cos? Wziac iPada w ramke i na sciane? Ktos na swiecie pewnie
    zazdrosci mi kajzerki albo drozdzowki i co w zwiazku z tym? Mam przestac
    narzekac, ze jest sprzed dwoch dni a sprzedawana jako swieza?
    Moje marudzenie w ostatnich watkach jest spowodowane tylko i wylacznie
    Twoja bezkrytyczna postawa wobec produktow z jablkiem. Juz od dosc dawna
    nauczylem sie zyc z takimi badz innymi wadami, korzystac z patentow
    niwelujacych ich negatywne oddzialywanie. Nadal uwazam, ze o takich
    sprawach trzeba mowic i pisac bo w przeciwnym przypadku producenci beda
    mogli spoczac na laurach jak to ostatnio robi Apple dzieki rzeszy fanow
    w rozowych okularach, ktorzy z reguly wad nie zauwazaja a jesli juz sie
    im taka wskaze jak krowie na rowie to okaze sie ze ta wada jest
    nieistotna. W najgorszym wypadku Tim przeprosi i wszysce beda happy, ze
    ktos taki tak sie ukorzyl...
    No bez zartow, tez sprzet nie jest rozdawany w proszku do prania.

    > Dlatego że z jakiegos innego powodu zdecydowales ze iPad jest mimo wszystko
    > lepszy od konkurencji i go kupiles...

    Jw, tutaj nie pisalem konkretnie o iPadzie. Mialem kupic tablet na
    wakacje, nie tylko dla siebie. Zdecydowalem sie na iPada, przy okazji
    testujac amazing w niemal najnowszym wydaniu. Staralem sie podejsc do
    tematu jak najbardziej obiektywnie. Amazingu nie znalazlem, zas Twoje
    bezkrytyczne spojrzenie powoduje, ze uzupelniam na grupie opis o druga,
    mniej atrakycjna strone.

    > Naiwny chyba jestes...

    Jesli ja jestem naiwny a objawia sie to krytyka i w jakims stopniu
    rozczarowaniem to jak okreslic Ciebie?

    > I to jest dziwne :)

    Wcale nie, nie musze postrzegac telefonu jako ideal, zeby z niego
    korzystac i przewaznie robic to z przyjemnoscia. Nie zmienia to jednak
    faktu, ze nie bede siedzial cicho gdy widze ewidentne niedorobki i
    dojenie klienta.
    Ma to rowniez znaczenie dla innych osob czytajacych nasze dyskusje,
    dzieki takiej krytyce i wypunktowaniu wad latwiej im bedzie podjac
    decyzje odnosnie zakupu.