    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Thu, 1 Nov 2012 18:03:01 +0100

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:42:19 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Zauważ jednak, że nie będe szedł pieszo na przełaj - będę jechał samochodem
    > lub pociągiem... Nie interesuje mnie zatem pokrycie 100% powierzchni
    > nadajnikami a jedynie tam sa potrzebne gdzie jest najwieksze
    > prawdopodobienstwo znalezienia sie ze sluchawka w rece.

    A ja tego nie zakładam, bo zdarza mi się chodzić pieszo.

    > Co mam sprawdzic?

    ^.^

    ta

    > Ale tam praktycznie nikt nie mieszka. Milion mieszkancow w calym stanie
    > Wyoming czy Montana, olbrzymie niezaludnione obszary.

    No ale ja nigdzie nie mówiłem o gęstości zaludnienia, tylko o pokryciu
    powierzchni kraju.

    > No to biednie w tej Polsce.
    > W USA zaczynaja uzupelniac nawet samoloty w internet wifi, bo bylo go tam
    > brak... Na ladzie juz prawie wszedzie jest.

    Właśnie na tej mapce widać dobrze, jak bardzo "prawie", hehe :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,