    From: "Robbo" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Samsung TV i brak netu...
    Date: Sun, 3 Mar 2013 22:43:20 +0100

    Mam od ponad tygodnia Samsung ES6100. Internet (a głównie dla internetu
    kupiłem ten TV) jakoś działał, a dziś od rana przestał. Przy próbie
    uruchomienia ipla, tvnplayer czy youtube wyświetla "ładuję...". Raz po kilku
    minutach załadował aplikację, a normalnie to po jakimś czasie wypisuje
    ERROR_MODEL_BIND. Telewizor był wyłączany, odłączany od sieci zasilającej,
    ponownie włączany. Router jest bliskot TV, laptop pracuje z wifi normalnie.
    Ponadto router był resetowany. Próbowałem połączenia sieci Ethernet przez
    kabel, zamiast wifi. Nic nie pomogło. Czy dzisiaj Samsung robi jakieś
    porządki ze swoimi serwerami, że net nie działa?

    R.