  • 1. Data: 2013-03-02 19:18:24
    Temat: Samsung TV i brak netu...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Pokaralo mnie za glupote - kupilem dzisiaj Samsunga 40SE6800.

    Dziala. Znaczy TV dziala. Tylko, ze ja chcialem od czasu do
    czasu obejrzec film VOD, bo w panstwowej to g..o jest do ogladania.

    No i tu kicha - status sieci (WiFi) jest niby ok, moge sie zalogowac
    do "konta szajsung" (po uj mi to to nie wiem), niestety proba uruchomienia
    przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
    "error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...

    W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
    brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

    Firmware najnowsze (przynajmniej tak mi sie wydaje)...

    Tu jest podobny problem, niby sam sie rozwiazal:
    http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/93506-ue40es550
    0-problem-ze-smart-hub.html

  • 2. Data: 2013-03-02 19:27:06
    Temat: Re: Samsung TV i brak netu...
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.03.2013 19:18, Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    > przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
    > "error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...

    Do czego go łączysz? Twój router czy nie masz do niego dostępu?

    Mirek.

  • 3. Data: 2013-03-02 19:31:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Do czego go łączysz? Twój router czy nie masz do niego dostępu?

    Lacze do WiFi repeatera Media-Tech MT4212.
    Laptop polaczony z nim dziala bez zajakniecia.

    Jutro zataszcze TV do biura (w zasiedztwo routera NEO) i sprawdze.

    Dopuszczam mozliwosc ze nie lubi sie z repeaterem co by mnie
    mnie wcale nie cieszylo bo nie mam czasu przekladac routera
    zeby byl w zasiegu - po to kupilem repeater...

  • 4. Data: 2013-03-02 19:34:52
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
    > brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

    Ja bym zaczął od ustawienia routera bez zabezpieczeń.
    Przem

  • 5. Data: 2013-03-02 19:46:54
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 02.03.2013 19:31, Jakub Jewuła wrote:

    > Jutro zataszcze TV do biura (w zasiedztwo routera NEO) i sprawdze.
    >
    > Dopuszczam mozliwosc ze nie lubi sie z repeaterem

    Miałem dopiero co problemy z TV Toshiba - podobnie: łączy się, bo widać
    go w sieci, ale twierdzi że nie ma połączenia z siecią. Próbowałem go
    połączyć z hotspotem na telefonie - bez problemu. Do routera niestety
    nie mam dostępu. Podłączyłem po kablu, ale też z problemami - trzeba
    zachować kolejność zatwierdzania w menu i przejść kilka razy przez
    "konfiguracja IP auto ... ręczna" aż złapie sensowny adres (statyczny
    nie działa). Samsung działa po Wi-Fi, ale też były problemy z DHCP i do
    tego sieje po sieci w kółko zapytaniami.
    Popróbuj ze statycznym adresem i DNS - może problem jest podobny.

    Mirek.

  • 6. Data: 2013-03-02 21:29:19
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-03-02 19:34, Przemek wrote:

    > Ja bym zaczął od ustawienia routera bez zabezpieczeń.
    > Przem

    Ja od zwrócenia do sklepu TV - niezgodnośc z umową.
    Niech kase oddają,
    kupiłbym piwo i poszedl do Kina na film co na nim jeszcze nie byłem ;-)

    Włodek

  • 7. Data: 2013-03-03 07:56:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    No i rano zadzialalo - cos tam sie uaktualnilo i siec zaczela dzialac.

    Mam nadzieje, ze to byla kwestia jakis problemow po stronie Szajsunga
    a nie np. tego ze wieczorami siec zazwyczaj nie dziala ;-)

    Sam TV jak narazie robi pozytywne wrazenie.
    Moze poza tym ze jak nagrywal w nocy to ...swiecila matryca, chyba
    samo podswietlenie, ale wyraznie swiecila. Musze rozkminic jak to
    zlikwidowac, lapke nocna juz mam :)

  • 8. Data: 2013-03-03 12:02:42
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Ja od zwrócenia do sklepu TV - niezgodnośc z umową.
    > Niech kase oddają,
    > kupiłbym piwo i poszedl do Kina na film co na nim jeszcze nie byłem ;-)

    Wiesz... to zależy od tego czy rzeczywiście jest niezgodny czy, z całym
    szacunkiem, użytkownik pipa :P
    Przem

  • 9. Data: 2013-03-03 21:55:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jakub Jewuła pisze tak:

    > No i rano zadzialalo - cos tam sie uaktualnilo i siec zaczela
    > dzialac.

    No i dlatego nie podłączałem jeszcze tv do neta. Nie wiadomo co on tam
    robi. Może dzwoni do domu albo co gorsza do krit ;)

    --
    Piter

  • 10. Data: 2013-03-03 22:43:20
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Mam od ponad tygodnia Samsung ES6100. Internet (a głównie dla internetu
    kupiłem ten TV) jakoś działał, a dziś od rana przestał. Przy próbie
    uruchomienia ipla, tvnplayer czy youtube wyświetla "ładuję...". Raz po kilku
    minutach załadował aplikację, a normalnie to po jakimś czasie wypisuje
    ERROR_MODEL_BIND. Telewizor był wyłączany, odłączany od sieci zasilającej,
    ponownie włączany. Router jest bliskot TV, laptop pracuje z wifi normalnie.
    Ponadto router był resetowany. Próbowałem połączenia sieci Ethernet przez
    kabel, zamiast wifi. Nic nie pomogło. Czy dzisiaj Samsung robi jakieś
    porządki ze swoimi serwerami, że net nie działa?

    R.