    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Samsung UE40HU6900, Samsung UE50HU6900
    Date: Mon, 6 Jul 2015 11:26:26 +0200

    Sam sobie odpowiem, bo może nie każdy wie:
    Przypadkowo trafiłem w IKEA na... telewizory LCD - rebrandowane Samsungi,
    prawdopodobnie serii HU6400 lub podobne, mają tuner
    telewizji naziemneji kablowej (wejście IEC) oraz co ciekawe satelitarnej (wejście
    antenowe 'F') i SMART TV.
    Są więc w sklepach IKEA wieszaki ścienne do telewizorów, kilka modeli tych wieszaków,
    w cenach 50-150 zł, gdyby ktoś szukał -
    zainwestowałem w wieszak ścienny przegubowy za 130 zł z możliwością nie tylko
    obracania, ale i także pochylania ekranu.
    Ten konkretny wieszak ścienny jest wg opisu do przekątnej ekranu do 32'', ale wagi
    sprzętu do 20 kg, więc nie powinno być problemu z
    ekranem 40'' i wadze 11 kg.

    -----
    mn6mav$jl8$...@n...supermedia.pl
    [...]
    > I jeszcze pytanie: jaki wieszak ścienny polecalibyście do tego Samsunga?
    > Dobrze byłoby, gdyby wieszak miał możliwość choćby niewielkiego obracania
    telewizora - nawet tylko o kilka stopni kątowych - wokół