  • Data: 2018-10-23 09:29:56
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:45:38 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:
    Niech se jeżdżą
    > różowymi twingo
    Odpitol się od Twingo;)
    Żonie właśnie kilka tygodni temu kupiłem i sam też czasami nim jeżdżę. Nie różowy co
    prawda a czarny
    Autko niby małe ale pomimo tego że mam prawie dwa metry wzrostu i 140kg wagi wygodnie
    się w nim siedzi.
    No i usuwałem jakieś usterki typu przepalona kontrolka, niedziałające podnoszenie
    elektryczne jednej z szyb, wymiana klamki to maja to wszystko tak prosto zrobione że
    wszędzie się można dostać ozywając tylko śrubokręta.
    A na wymianę klamki w multipli straciłem prawie pół dnia bo ciężko się tam było
    dobrać, rozwaliłem przy okazji przełącznik od podnoszenia szyb(bo nie udało mi się go
    bezinwazyjne zdemontować) itp. W którymś z poprzednich naszych aut zęby wymienić
    przepaloną żarówkę podświetlająca zegary trzeba było z kilkustronicowego manualna
    korzystać, rozebrać pół deski rozdzielczej i stracić na to z pół dnia tez.