  • Data: 2018-05-28 10:55:49
    Temat: Re: Selektywność odbiornika 433MHz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pegf7c$lt5$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-05-27 o 09:23, J.F. pisze:

    >Ma zmienny kod Keeloq.

    >Czasem działanie, czasem nie działanie aż do całkowitego nie
    >działania może sugerować postępujące uszkodzenia w pamięci
    >odbiornika - że jeszcze czasem numer danego pilota się dobrze czyta.

    >Ale ten pilot oberwał uderzenie i tego dnia nie zadziałał po raz
    >pierwszy. Po kilku dniach udało mu się zadziałać i tak losowo jakiś
    >czas.

    >Dlatego chcę wyeliminować wszelkie inne podejrzane źródła zanim
    >przyjmę, ze odbiornik zapomniał numer tego pilota i trzeba go jeszcze
    >raz wprogramować bo na to stawiam 0,1%.

    Tylko czy tam nie ma takiego efektu, ze jak wiele razy wyslesz kod
    poza zasiegiem odbiornika,
    to jak potem bedziesz w zasiegu, to odbiornik stwierdzi, ze kod za
    bardzo zmieniony i nie ma co otwierac.
    A skoro nie dzialal w czesci radiowej, to sprawa moze byc podobna.

    I na to chyba jest procedura, jak wznowic synchronizacje.

    A nie ma dostepu do odbiornika ? Moze da sie tam gdzies z oscyloskopem
    podlaczyc i zobaczyc czy odbiera zera i jedynki.

    Choc prawde mowiac ... kupic nowy pilot, dopisac do systemu, a ten ...
    wtedy juz sie mozna na spokojnie doktoryzowac w dlugie zimowe wieczory
    :-)

    J,