  • Data: 2009-05-11 15:52:37
    Temat: Re: Sensacja, sensacja! Polska mocarstwem Hi-Tech!
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...that.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. wrote:
    > Gazety podaja sensacje na pierwszych stronach. Wiadomosc wazniejsza
    > niz swinska grypa, kryzys walutowy i nowe rewelecje IPN.
    [...]
    > To co mnie smieszy to wrzawa prasy wokol tego wydarzenia, pokazujaca
    > czarno na bialym mizerie polskiej nauki i polskiego przemyslu - skoro
    > tego typu wydarzenie awansuje do rangi, no wlasnie... WYDARZENIA

    Co mnie zaś śmieszy to analfabetyzm funkcjonalny kilku "frequent
    posterów" z tej grupy (nie obraźcie się koledzy, ale na to wychodzi ;-P)

    To że AL z zasady pajacuje i obok tematów na których się rzeczywiście
    zna wypowiada się o rzeczach o których pojęcie ma mocno blade to wiadomo
    nie od dziś. Ale, że pozostali panowie zabrali się do oceniania niskości
    poziomu GW na podstawie tego, że w studenckim dodatku do lokalnego
    dodatku napisano informację że chłopak dostał się na staż do Google jest
    zaiste śmieszne.

    PS.

    Co do kpin pana A.L. to go informuję, że Google ma w Polsce swoje
    oddziały, w tym oddział badawczy, gdzie jak najbardziej zatrudnia
    programistów (w Krakowie, BTW). Inni też się go starali informować, ale
    niestey, treść podana nie explicite nie dotarła.

    \SK