  • 1. Data: 2009-05-01 15:43:03
    Temat: Sensacja, sensacja! Polska mocarstwem Hi-Tech!
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Gazety podaja sensacje na pierwszych stronach. Wiadomosc wazniejsza
    niz swinska grypa, kryzys walutowy i nowe rewelecje IPN.

    POLAK DOSTAL SIE NA PRAKTYKE W GOOGLE!!!!

    "Ok. 6 tys. dol. miesiecznie, darmowe jedzenie, fryzjer, dentysta,
    masaze... - co trzeba zrobic, by w wieku 21 lat wiesc takie zycie?
    Dostac sie na praktyki do glównej siedziby Google w Ameryce. **** ***
    studentowi krakowskiej AGH, sie to udalo! "

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6556983,Krako
    wianin_na_praktyce_w_Google.html

    Zaiste, kolejny dowod mocarstwowej pozycji Polski w High-Tech!

    A.L.

    P.S. Tak na marginesie - ciesze sie bardzo ze ow student zajmie jedno
    z kilkuset (okolo tysiaca) miejsc dla studentow oferowanych przez
    Google tego lata.

    To co mnie smieszy to wrzawa prasy wokol tego wydarzenia, pokazujaca
    czarno na bialym mizerie polskiej nauki i polskiego przemyslu - skoro
    tego typu wydarzenie awansuje do rangi, no wlasnie... WYDARZENIA

  • 2. Data: 2009-05-01 20:02:01
    Temat: Re: Sensacja, sensacja! Polska mocarstwem Hi-Tech!
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    A.L. pisze:
    > P.S. Tak na marginesie - ciesze sie bardzo ze ow student zajmie jedno
    > z kilkuset (okolo tysiaca) miejsc dla studentow oferowanych przez
    > Google tego lata.

    A to gdzie wyczytałeś?
    Z artykułu:
    "z takiej oferty skorzysta *kilkudziesięciu* studentów, którzy przyjadą
    na trzy miesiące do Mountain View. Zdecydowana większość jest z Ameryki.
    Z Europy na staż dostały się trzy osoby, w tym Piotrek"

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2009-05-02 20:36:58
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 1 Maj, 17:43, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > To co mnie smieszy to wrzawa prasy wokol tego wydarzenia, pokazujaca
    > czarno na bialym mizerie polskiej nauki i polskiego przemyslu

    Nie pajacuj. Ta wrzawa pokazuje czarno na białym jedynie mizerię
    polskich mediów.
    Absolutnie niczego to nie mówi o polskiej nauce i polskim przemyśle.

    BTW - Osobiście znam kilku Polaków pracujących w Google'u. Nie, nie
    praktykantów, tylko pracowników. Najwyraźniej więc media, które
    czytujesz na emigracji, nie są właściwym źródłem informacji o kondycji
    polskiej nauki i przemysłu.

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com

  • 4. Data: 2009-05-02 20:59:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 2 May 2009 13:36:58 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    >praktykantów, tylko pracowników. Najwyraźniej więc media, które
    >czytujesz na emigracji, nie są właściwym źródłem informacji o kondycji

    Czytanie ze zrozumieniem ma przyszlosc. Oto link, powtarzam dla wygody

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6556983,Krako
    wianin_na_praktyce_w_Google.html

    GAZETA WYBORCZA, jakby Kolega nie dowidzial.

    Ja tez znam sporo Polakow pracujacych na swiecie w roznych firmach, i
    niektorzy z nich maja doniosle osiagniecia. Ja pisze o POLAKACH
    PRACUJACYCH W POLSCE

    A.L.

  • 5. Data: 2009-05-03 10:19:12
    Od: "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@k...org.pl>

    On 2 Maj, 22:59, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Czytanie ze zrozumieniem ma przyszlosc. Oto link, powtarzam dla wygody
    >
    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6556983,Krako
    wianin_na_praktyc...

    > GAZETA WYBORCZA, jakby Kolega nie dowidzial.

    No i co z tego, że Gazeta Wyborcza?

  • 6. Data: 2009-05-03 21:16:11
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    On 2 Maj, 22:59, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > GAZETA WYBORCZA, jakby Kolega nie dowidzial.

    No przecież napisałem o mizerii polskich mediów...

    > Ja pisze o POLAKACH
    > PRACUJACYCH W POLSCE

    Nie dość, że nie masz pojęcia co czytasz, to jeszcze nie masz pojęcia
    co piszesz.
    To jest STUDENT, który dostał się na staż ZA GRANICĘ.
    Nie widzę w tym artykule żadnego Polaka pracującego w Polsce - ten
    student sam przyznał, że chciał się powłóczyć latem po Tatrach, czyli
    zachodzi podejrzenie, że nigdzie nie pracował (w branży). W wieku 21
    lat to nawet normalne.

    Artykuł nie ma więc związku z polskim *przemysłem*.

    Ot, taki "news" z gazetki szkolnej.

    Czytaj dokładniej (i z lepszych źródeł) zanim zaczniesz rozpętywać
    pretensjonalne flejmy.

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com

  • 7. Data: 2009-05-03 21:38:21
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 3 May 2009 03:19:12 -0700 (PDT), "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk"
    <q...@k...org.pl> wrote:

    wianin_na_praktyc...

    >No i co z tego, że Gazeta Wyborcza?

    Prosze sie zapytac Pana Sobczaka

    A.L.

    P.S> Panie Kurczak, a czy Panu sie wydaje normalne ze gazeta o zaksgu
    krakowym obwieszcza z duma ze Polak (slyszycie, slyszycie!! POLAK)
    dostal sie tam gdzies na letnia praktyke czy tez e ktos tam zostal
    zaproszopny na tydzien do Microsoft Research?

  • 8. Data: 2009-05-03 21:39:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 3 May 2009 14:16:11 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >No przecież napisałem o mizerii polskich mediów...

    >Nie dość, że nie masz pojęcia co czytasz, to jeszcze nie masz pojęcia
    >co piszesz.

    Jezlei polskie media o zasiegu krajowym uznaja ten fakt za cos
    nadzwyczajnego, to co to wlasiwie jest?... Upadek mediow ?... Czy
    dostanei sie na praktyke jest czyms nadzwyczajnym?...

    A.L.

  • 9. Data: 2009-05-04 05:16:19
    Od: "Marcin 'Qrczak' Kowalczyk" <q...@k...org.pl>

    On 3 Maj, 23:38, A.L. <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > dostal sie tam gdzies na letnia praktyke czy tez e ktos tam zostal
    > zaproszopny na tydzien do Microsoft Research?

    Nie. Ale świadczy to o słabości Gazety Wyborczej, a nie o słabości
    Polaków.

  • 10. Data: 2009-05-04 06:36:07
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 03.05.2009, A.L wrote:

    > Jezlei polskie media o zasiegu krajowym uznaja ten fakt za cos
    > nadzwyczajnego, to co to wlasiwie jest?... Upadek mediow ?... Czy
    > dostanei sie na praktyke jest czyms nadzwyczajnym?...

    Brawo, misiu.
    oglegroups.com>
    #v+
    Nie pajacuj. Ta wrzawa pokazuje czarno na białym jedynie mizerię
    polskich mediów.
    #v-

    --
    Stanislaw Klekot