eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingSerializacja obiektów w bazie danych - jakie podejście jest zalecane? › Re: Serializacja obiektów w bazie danych - jakie podejście jest zalecane?
    Subject: Re: Serializacja obiektów w bazie danych - jakie podejście jest zalecane?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: Szyk Cech <s...@s...pl>
    Date: Sat, 27 Jul 2019 21:57:39 +0200

    > Dlaczego?

    Hasło: DRY (ang.: Don't repeat yourself.).

    Nie zmierzam robić tego raz. Chcę stworzyć mechanizm generowania baz dla
    wszelkich moich projektów bazodanowych. Chcę mieć potem wygodę używania
    tego rozwiązania (tak wiem by to osiągnąć muszę napisać drugie tyle
    testów automatycznych).

    SOCI ma pełnić w tym kluczową rolę, bo jak rozumiem przykrywa nawet
    specyficzną składnię danego motoru (ujednolica ją). Prawdopodobnie będę
    musiał użyć wersji 3.x z uwagi na stabilność. Szkoda, że nie wiadomo
    jakie są różnice między wersjami 3.x a 4.0...