    From: Artur Frydel <b...@l...bzyk.dyndns.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Serwer news - jaki?
    Date: Mon, 11 Jun 2007 17:23:27 +0000 (UTC)

    Pink wrote:

    > news.icm.edu.pl
    > news.interia.pl
    > news.onet.pl

    Gorąco polecam właśnie ten ostatni. Co prawda trzeba (tak jak i na
    gazecie), uruchomić sobie konto email, ale korzystam z news.onet.pl już od
    paru lat, i bardzo go sobie chwalę. A co lepsza; po drugiej stronie emaila
    do obsługi technicznej tegoż serwera nie siedzą boty, ale ludzie :) Swego
    czasu prosiłem o dodanie jednej z grup dyskusyjnych - i ku mojemu
    zdziwieniu - po paru dniach grupa pojawiła się na liście serwera.
    news.icm.edu.pl AFAIR od paru lat pozwala tylko na tryb read-only. No
    chyba że jesteś w sieci icm...

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    "Always look on the bright side of life."