  • 1. Data: 2007-06-08 06:38:03
    Temat: Serwer news - jaki?
    Od: BH <bh@wytnijto_sih.pl>

    Witam
    Korzystam z serwera gazeta.pl ale wiadomosci bardzo szybko sa przedawnione
    albo i ch po prostu na wielu listach nie ma.
    Poszukuje serwera - "porzadnego" i ogolnodostepnego - (nie mam lacza TPsa).
    Moze jakies podpowiedzi?
    Bogdan

  • 2. Data: 2007-06-08 06:54:46
    Temat: Re: Serwer news - jaki?
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    BH pisze:
> [...]
    > albo i ch po prostu na wielu listach nie ma.
    > Poszukuje serwera - "porzadnego" i ogolnodostepnego - (nie mam lacza TPsa).

    Ale masz łącze z Exatela, więc może news.isp.telenergo.pl?

    --
    k.

  • 3. Data: 2007-06-08 07:05:22
    Od: BH <bh@wytnijto_sih.pl>

    Kamil "czemu" Bista wrote:

    > news.isp.telenergo.pl
    Dziekuje - bede probowal.
    Bogdan

  • 4. Data: 2007-06-09 16:26:31
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2007-06-08, o godzinie 8:38:03, użytkownik *BH* napisał(a) w
    wiadomości: <news:f4atg9$dbg$1@inews.gazeta.pl>

    > Korzystam z serwera gazeta.pl ale wiadomosci bardzo szybko sa przedawnione
    > albo i ch po prostu na wielu listach nie ma.

    Hamster.

    > Poszukuje serwera - "porzadnego" i ogolnodostepnego - (nie mam lacza TPsa).
    > Moze jakies podpowiedzi?

    news.icm.edu.pl
    news.interia.pl
    news.onet.pl

    Pink

  • 5. Data: 2007-06-11 17:23:27
    Od: Artur Frydel <b...@l...bzyk.dyndns.org>

    Pink wrote:

    > news.icm.edu.pl
    > news.interia.pl
    > news.onet.pl

    Gorąco polecam właśnie ten ostatni. Co prawda trzeba (tak jak i na
    gazecie), uruchomić sobie konto email, ale korzystam z news.onet.pl już od
    paru lat, i bardzo go sobie chwalę. A co lepsza; po drugiej stronie emaila
    do obsługi technicznej tegoż serwera nie siedzą boty, ale ludzie :) Swego
    czasu prosiłem o dodanie jednej z grup dyskusyjnych - i ku mojemu
    zdziwieniu - po paru dniach grupa pojawiła się na liście serwera.
    news.icm.edu.pl AFAIR od paru lat pozwala tylko na tryb read-only. No
    chyba że jesteś w sieci icm...

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    "Always look on the bright side of life."

  • 6. Data: 2007-06-11 18:52:02
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 11 Jun 2007 17:23:27 +0000 (UTC), Artur Frydel wrote:

    > news.icm.edu.pl AFAIR od paru lat pozwala tylko na tryb read-only. No
    > chyba że jesteś w sieci icm...
    Nieprawdą jest jakoby.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 7. Data: 2007-06-13 14:25:14
    Od: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik "Pink" <P...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > news.icm.edu.pl
    > news.interia.pl
    > news.onet.pl

    news.task.gda.pl
    news.wp.pl
    news.gazeta.pl
    www.killfile.pl/nntpservers.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2007-06-21 17:31:35
    Od: Artur Frydel <b...@l...bzyk.dyndns.org>

    Szymon Sokół wrote:

    > Nieprawdą jest jakoby.
    No dobra, nie wziąłem pod uwagę jeszcze tej możliwości, że można
    poprosić/dogadać się z administratorem icm aby ten udostępnił danej sieci
    możliwość pisania do news.icm (pamiętam że parę lat temu korzystając z
    callback w opennet mogłem korzystać z news.icm.edu.pl). Ale dzisiaj,
    szary zjadacz neostrady dostaje smutne "Posting not allowed" i musi się
    zadowolić news.tpi czy też gazetą/onetem. Co w sumie wcale nie jest aż tak
    złe...