  • Data: 2010-08-18 19:55:20
    Temat: Re: Serwisowanie auta.
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Za to w starszych samochodach problemy sprawia rdza i to, że praktycznie
    > bez przerwy masz w takim samochodzie coś do zrobienia.

    Miałem do czynienia z rocznikiem 97 a teraz z 03.
    Pod tym względem różnicę widzę na plus dla 97. W 03 może robić trzeba
    mniej ale koszty tego robienia są dużo wyższe.
    Oczywiście to tylko moje subiektywna opinia :-)

    > A żeby uniknąć skomplikowanej elektroniki to wcale nie wystarczy kupić
    > auta sprzed 2000r. Szukać trzeba by czegoś raczej z okolic 1990 roku, a
    > to już będzie strucel którego utrzymanie w stanie 100% sprawności
    > wszystkiego może kosztować porównywalnie z ratami za nowy.

    W poprzednim samochodzie (97) nie miałem dwóch sond, przepływomierza,
    przepustnica była połączona mechanicznie z pedałem gazu ...
    Takie pierwsze z brzegu napotkałem problemy.
    Silnik ośmiozaworowy nie miał wielkiego muła przy niskich obrotach.
    Oczywiście nieświadomego klienta można tak skołować i wymieniać wszystko
    po kolei aż do skutku. To znaczy braku skutku.
    Trzech różnych majstrów potrafi wysnuć trzy różne diagnozy na podstawie
    podłączenia do komputera. To ma być nowoczesność?