  • 1. Data: 2009-02-10 16:58:17
    Temat: Sezon się zaczął
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Koledze zaj... rocznego gsr-a z parkingu
    podziemnego. Stał przyblokowany
    samochodem, musiało być ich kilku
    bo nie dało się inaczej skroić sprzęta
    jak taszcząc go górą nad samochodem.

    Szczęście w nieszczęściu że AC miał.

    Jakby ktoś widział tanie części do srebrnego
    gsr-a proszę o info, taka padaka chyba nie jest
    jeszcze zbyt rozpowszechniona u nas?

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2009-02-11 08:07:04
    Temat: Re: Sezon się zaczął
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> napisał(a):
    > Jakby kto=B6 widzia=B3 tanie cz=EA=B6ci do srebrnego
    > gsr-a prosz=EA o info, taka padaka chyba nie jest
    > jeszcze zbyt rozpowszechniona u nas?

    Szkoda sprzęta...

    Nie wiem czy wiele pomogę, ale: 21.02 - moto bajzel we Wrocq. Raczej to jacyś
    lokalsi zrobili, więc może?

    Powodzenia w poszukiwaniach
    Radarro
    VFR8F

  • 3. Data: 2009-02-11 08:33:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Lisciasty wrote:

    > Szczęście w nieszczęściu że AC miał.

    sorki, ze sie podpinam .. ale byłbym wdzięczny, gdybys dał cynka - jak sie
    toczy i zakonczy sprawa odszkodowania. Chodzi mi o czas i procentową kwote
    wartości motocykla...

    Też place AC i zastanawiam sie ... na ile realna jest taka ochrona (mówie o
    antykradzieżowek - inne kwestie pomijam)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 4. Data: 2009-02-11 16:39:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Koledze zaj... rocznego gsr-a z parkingu

    I wez sobie czlowieku kup dwukolowy dupowoz w naszym cywilizowanym
    kraju.
    Sytuacja odbyla sie u Ciebie 'na wsi' czy w naszym wielkomiejskim
    WRC?

    Sebastian S.

  • 5. Data: 2009-02-11 19:14:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Lut, 17:39, Seba <s...@g...pl> wrote:
    > I wez sobie czlowieku kup dwukolowy dupowoz w naszym cywilizowanym
    > kraju.
    > Sytuacja odbyla sie u Ciebie 'na wsi' czy w naszym wielkomiejskim
    > WRC?

    Wrocek, Psie Pole...

  • 6. Data: 2009-02-11 19:16:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Lut, 09:33, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> wrote:
    > sorki, ze sie podpinam .. ale byłbym wdzięczny, gdybys dał cynka - jak sie
    > toczy i zakonczy sprawa odszkodowania. Chodzi mi o czas i procentową kwote
    > wartości motocykla...

    Dam znać. Na razie coś gadali że musi się postępowanie na policji
    skończyć? Nie znam sie, bede pisał.

  • 7. Data: 2009-02-11 19:38:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-11 20:16:42 +0100, Lisciasty <l...@p...pl> said:

    > Dam znać. Na razie coś gadali że musi się postępowanie na policji
    > skończyć? Nie znam sie, bede pisał.

    Kumpel właśnie przerabia ze skradzioną furą - po półtora miesiącu, w
    tym tygodniu ma dostać pismo z decyzją o umorzeniu śledzctwa z powodu
    (jakżeby inaczej) nie wykrycia sprawców. Inny znajomy zeznał, że na ten
    świstek czekał ponad 3 miesiące, widać zależy od zaangażowania
    policmajstrów w daną sprawę.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 8. Data: 2009-02-12 08:48:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > (jakżeby inaczej) nie wykrycia sprawców. Inny znajomy zeznał, że na
    > ten świstek czekał ponad 3 miesiące, widać zależy od zaangażowania

    To jest dla mnie jasne .. bo to też przerabiałem (z samochodem). Sęk w tym,
    ze policja umorzyła śledztwo po 4 miesiącach (i jakby to nie było
    najgorsze), ale od momentu kradzieży minął prawie rok .. a ja pieniędzy nie
    mam, bo TU robi pod górke (odszkodowanie nie jest małe). Szukają dziury w
    całym, sprawdzają dokumenty zakupu (ale jak podpisywałem polise to wszytsko
    było ok). Już mialem odmowną decyzje, były odwołania, teraz będzie sąd. A
    wszytsko rozbija sie o ... siano, bo do wypłaty mają ponad 100tys zl.

    Zastanawiam sie więc, jak to jest w przypadku motocykli, ktore trudno
    ubezpoieczyć (tzn składki sa wysokie). Ciekw jestem, czy przy ew. wypłacie z
    AC po kradzieży nie będzie "nienależytego zabezpieczenia pojazdu" czy coś
    takiego i ... dupa...