  • Data: 2014-08-03 08:07:59
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 2 Aug 2014 17:19:07 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Gdzie są takie stacje?

    We wrocku moge podac dwa adresy.

    > Jesteś pewny?

    Moze nie zwrocilem uwagi, ale takie typowe stacje tam maja.

    > Czy jest jakaś różnica w łatwości odjechania bez zapłaty na stacji
    > która przyjmuje karty na dystrybutorze a taką która nie przyjmuje?
    > Nie bardzo rozumiem...

    Latwosc odjechania jest ze stacji w ktorej obsluga hen daleko, niz z
    takiej gdy obsluga blisko stoi :-)

    > No tak... gotówka wciąż króluje w naszym państwie...

    Karty tez przyjmuja, ale w salonie. Pod dystrybutorem mowisz "za 100",
    pan tankuje za 100.xx, stowe dajesz, pan dziekuje..

    > Odkryli, nie martw się... Ale wciąż są klienci którzy nie chcą wchodzić
    > do sklepu bo nie mają na to czasu ani ochoty. I świat się nie zawalił...

    A stacja ma sluzyc klientowi, czy wlascicielowi ? :-)

    > Myślę że w Polsce (Europie?) są być może jakieś przepisy inne niż
    > w USA jeśli chodzi o obsługę kart kredytowych...
    > Albo chodzi o fakt, że nie składasz podpisu na paragonie który
    > sklep mógłby sobie zostawić jako dowód transakcji?
    > Albo chodzi o fakt, że musisz zgodzić się na transakcję zanim
    > ujrzysz na ekranie końcową sumę po wytankowaniu?
    > Nie wiem...

    Stacje samoobslugowe sa, wiec sie da. Po prostu nie chca, albo
    dodatkowe koszty..

    > Jaki kod? PIN wprowadzasz tylko dla kart "bankomatowych",
    > tzw. "debit card". Dla kart kredytowych nie ma żadnych kodów.

    U nas praktycznie zawsze. Widac jestescie zacofani :-)

    > W USA płacisz wkładając i wyjmując szybko kartę w tą szparę
    > po czym wybierasz rodzaj paliwa i tankujesz

    Jestescie zacofani, teraz karty sie tylko przyklada.
    Ale to dziala do 50 zl u nas.

    > Stać w upale??
    > Człowieku - zanim Ty dojdziesz do budki to ja już jadę...
    > a w tym czasie następny klient tankuje... i biznes się kręci.
    > Wyobrażasz sobie ile to jest strat na ruchliwej stacji gdy
    > dystrybutory nie tankują bo zastawione są samochodami
    > które skończyły tankować a kierowcy którzy wyszli i poszli
    > zapłacić chodzą po sklepie i szukają 1/2 godziny czipsów
    > dla wybrednego dzieciaka?

    Dawno nie widzialem kolejki do dystrybutora.
    Natomiast pozniej owszem - spieszysz sie, chcesz placic, a kasy jedna
    czy dwie i na obu klienci marudza jakie hotdogi sa :-)

    J.