    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Shell mi dziś podpadł
    Date: Tue, 5 Aug 2014 12:40:50 +0200

    Użytkownik "Pszemol" napisał

    >A w Krakowie też są takie?

    Pytales sie o wroclawskie :-P

    google zeznaje ze byly
    na terenie Centrum Handlowego M1, u zbiegu Al. Pokoju i ul.
    Nowohuckiej.
    Al. Pokoju 67
    Al. Jana Pawła 186

    Obecnie moga sie nazywac Shell Selfservice, albo jeszcze inaczej.

    >Hm... po co wsadzasz jeszcze raz po paragon?
    >Czytnik karty nie jest przypisany 1:1 do dystrybutora przy którym
    >stoisz?

    Nie, jeden obsluguje dwa.
    Byc moze ma to jakis zwiazek z obsluga kart - stacja najpierw zaklada
    blokade na kwote maksymalna, potem blokade cofa, wprowadza obciazenie
    na rzeczywista kwote, bank blokade zdejmuje po 3 dniach :-)

    >Dawno już nie widziałem stacji z żywą obsługą w USA...

    A gdzie te "prosze zatankowac, olej sprawdzic, szyby przetrzec " z
    filmow :-)

    U nas tez rzadkosc, choc do tankowania gazu obsluga chyba ciagle
    potrzebna.
    Tym niemniej na niektorych stacjach obsluga i benzyne nalewa ... i to
    mnie troche dziwi.

    Musi jakis sens miec ... moze wlasciciel ma koncepcje "przyjaznej
    stacji", ale bardziej podejrzewam ze kradli :-)
    A moze dofinansowanie dostal na utworzenie stanowiska pracy dla
    bezrobotnych :-)

    >No przelać nie będzie przelewał bo wtedy klient za friko paliwo
    >dostanie.

    A jednak przelewa.

    >Aż dziw bierze...

    Wydaje sie ze u nas paliwo jest niskomarzowe, zarobek na tankowaniu
    moze byc podobny co na hotdogu ...

    >Kopiują ją razem z pinem...

    No to stacje chyba duzo traca, jak mozna zatankowac na cudza karte ?
    :-)

    >No ale nie Twoje pieniądze na tej karcie, pieniądze banku są...

    To nie ameryka, wiec nie badz taki pewny :-)

    >Ciekawe czy tanie bo nie trzeba pensji tankowaczowi płacić...

    w podobnej cenie jak na innych _tanich_ stacjach z obsluga.
    Ale ta mi czasem po drodze.

    >Kawy na tych stacjach przeważnie parszywe są jakieś... :-(

    Amerykanskie gusta inne, ale przy jakiejs okazji zajedz na Orlen i
    sprawdz.

    J.