  • Data: 2014-08-06 13:09:20
    Temat: Re: Shell mi dziś podpadł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "masti" napisał
    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 00:52:57 +0200 osobnik zwany J.F.
    napisał:
    >zapytaj tych bułgarów co zainstalowali scanner. Widocznie im się
    >opłacało :)

    Gdzie zainstalowali ?
    Bo oni chyba pasek i pin zczytali, a potem do bankomatu po pieniadze.

    bezdotykowo i bezpinowo pieniedzy sie chyba nie da, co najwyzej
    papierosy kupic i 40zl cashback.

    >ale po co z kablami? przerzucasz dane na czyst a kartę i jedziesz

    To chyba o magnetycznym mowisz. No chyba ze juz opanowali crackowanie
    chipa.

    Ja myslalem raczej ze przysuwamy czytnik komus do kieszeni, a
    symulator karty do czytnika w sklepie. Oczywiscie musi byc transmisja
    miedzy nimi.
    Dawniej kabelki moglyby wzbudzic podejrzenia, dzis zalatwia bez
    problemu - dwa telefony potrzebne. I nawet odleglosc moze byc dowolna
    ..

    No i banki nowe metody wymyslaja jak sie dasc okrasc - np bankomaty na
    telefon ...

    J.