    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    l>
    <X...@l...net><lqhfsq$9o$...@n...news.atman.pl

    <lqhsr6$h6q$1@dont-email.me><1ts0b4eujpls9.rxn1vj7bv2c5$.dlg@40tude.net>
    <lrjo32$afi$1@dont-email.me><1myiwmyvqskda$.1s0o03zt1eqdr.dlg@40tude.net>
    <lrlo5k$a7f$1@dont-email.me><dew2ajg6uxou$.10iv1sodfhb4t.dlg@40tude.net>
    <lrlve3$19m$1@dont-email.me><lrm459$k0o$1@node1.news.atman.pl><gs5tt9dkla
    si7ch5512e1l6mt4kku8qdfe@4ax.com>
    <lrm5fn$qaj$23@dont-email.me><r...@4...net><
    1e81mx7iw5ndf.15enhe6nu9426.dlg@40tude.net><v6w87eqe0bcm$.1u7a00ydakavn$.
    dlg@40tude.net>
    <lro0bd$u97$1@dont-email.me><53e0a309$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrrfnc$342$10@dont-email.me><1u9h1gpb8sm4b$.nji4wo8fkoki.dlg@40tude.net>
    <lrstvh$u8h$3@dont-email.me>
    Subject: Re: Shell mi dziś podpadł
    Date: Wed, 6 Aug 2014 13:09:20 +0200

    Użytkownik "masti" napisał
    Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 00:52:57 +0200 osobnik zwany J.F.
    napisał:
    >zapytaj tych bułgarów co zainstalowali scanner. Widocznie im się
    >opłacało :)

    Gdzie zainstalowali ?
    Bo oni chyba pasek i pin zczytali, a potem do bankomatu po pieniadze.

    bezdotykowo i bezpinowo pieniedzy sie chyba nie da, co najwyzej
    papierosy kupic i 40zl cashback.

    >ale po co z kablami? przerzucasz dane na czyst a kartę i jedziesz

    To chyba o magnetycznym mowisz. No chyba ze juz opanowali crackowanie
    chipa.

    Ja myslalem raczej ze przysuwamy czytnik komus do kieszeni, a
    symulator karty do czytnika w sklepie. Oczywiscie musi byc transmisja
    miedzy nimi.
    Dawniej kabelki moglyby wzbudzic podejrzenia, dzis zalatwia bez
    problemu - dwa telefony potrzebne. I nawet odleglosc moze byc dowolna
    ..

    No i banki nowe metody wymyslaja jak sie dasc okrasc - np bankomaty na
    telefon ...

    J.