-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer02.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Silnik 220V - wentylator wiatrak zefir, nazwa, oznaczenie
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <55e2034e$0$24365$b1db1813$a437145d@news.astraweb.com>
Date: Mon, 31 Aug 2015 00:05:08 +0200
Organization: localhost
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
NNTP-Posting-Host: host-81-190-156-118.olsztyn.mm.pl
X-Trace: 1440972309 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8378 81.190.156.118:4652
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2245941207
X-Received-Bytes: 2467
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:685193
[ ukryj nagłówki ]jedrek pisze tak:
> Jaki dokładnie miał nazwę silnik 220V stosowany w polskim wiatraku
> Zefir. Bo ten co mam przed oczami oznaczenia ma już nieczytelne
> (pochodzi z roku 1969)
> Znalazłem tylko:
> http://unitraklub.pl/node/10969 gdzie napisano, że to SAZ tylko
> tych SAZ-ów było kilka wersji. Zapewne różniły się prędkościami.
> Jest gdzieś jakiś katalog gdzie można poczytać o tych silnikach?
> Może jakiś stary numer miesięcznika Młody Technik coś pisał na ten
> temat? Zakładam, że bez względu na wersję Zefira (starsza owalna,
> nowsza kanciasta) silnik był zawsze ten sam i np. w nowszym
> "kanciastym" modelu Zefir Z-51b
> http://3.bp.blogspot.com/-qiLTo9ouGoc/U_N38R6TFCI/AA
AAAAAAGQg/qImDC
> RWtKQ8/s1600/zefir%2B011.jpg taki sam silnik stacjonował (?)
> Silnik wygląda jak ten:
> http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/56/16/07/
36/5616073641
> Tylko, że powyższy ze zdjęcia ma oznaczenie S-12
> Wiec zakładam, że oznaczeń podobnie wyglądających silników może
> być kilkadziesiąt.
W starym owalnym napisy nieczytelne oprócz 220v 12W w nowym Silma S-31
2300rpm 220v 15W.
--
Piter
Let me see your war face.
Najnowsze wątki z tej grupy
- LED
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=