    From: "silesiac" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SimPlus taryfy
    Date: Thu, 28 May 2009 20:01:32 +0200

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvl3ul$nth$1@news.onet.pl...

    Darmowy numer w

    > Doładowanie konieczne i zawsze po kodzie?

    najpierw wybranie darmowego numeru, potem doładowanie

    > Tutaj też należy po konfiguracji numerków doładować, czy w ramach
    > istniejących zasobów PLN?

    nieistotne - ciągnie z kasy jaką masz na koncie

    warto pozostać przy taryfie nowy
    > simplus czy lepiej przejść do Twój profil?

    zależy od tego, czego potrzebujesz. Niestety - choć Twój Profil jest
    "rewolucyjny" i ma cenę za minutę 29 gr (po odpowiednim doładowaniu dasz
    radę zejść na 21), to żadnych dodatków poza jednym "darmowym numerem" (za
    10PLN ;-) smsami do plusa i internetem. Ja jeszcze pólki co pozostaję w
    Nowym Simplusie - korzystam z 5 tanich numerów i tego akurat potrzebuję. Po
    6 miesiącach w tej taryfie dochodzi się do pakietów 5 gr do wszystkich w
    sieci. Niestety cena do wszystkich sieci jest bardzo wysoka - po pół roku
    dopiero schodzi do 60 gr.

    > Mam nadzieję, że w końcu te taryfy będą dla normalnych śmiertleników, gdyż
    > słyszałem, że "pewien" urząd zaczął się temu przyglądać. Jestem starszym
    > facetem i serio! po 1x przeczytaniu taryf mam totalny mętlik w głowie i
    > dużo niedopowiedzeń....

    w okolicy prima aprilis pojawił się niezły news - o ile pamiętam o księdze
    którą ma Plus wydać z objaśnieniami wszystkich możliwych pakietów, kodów i
    taryf. I całkiem to fajny żart był, tylko szkoda, że tak rzeczywisty. Plus
    jest tak zakręcony pod tym względem, że świra można dostać.
    Pozdrawiam
    sil